Nee nog niet echt, koorts wil niet echt zakken. Kan daardoor slecht slapen ineenkeer heel warm dan koud. Hoofd dat helemaal verstopt zit. (ook me neus) Bevorderd het slapen ook niet echt. Keel die erg zeer doet, eten smaakt niks. We hadden vanavond spaghettie heb maar een klein beetje op smaakte helemaal niet.
Van het weekend maar niet naar verz fjordje ( heb daar alleen in het weekend tijd voor i.v.m werk door de week.) Dat gaat de laatste tijd ook al niet van een leiden dakje (paardrijden dan). Dat komt weer door het leuke weer en die keiharde bodem!!! En kan nog maar 3 weken rijden en dan een hele tijd niet meer. Ga bij de landmacht waar ik me zeer op verheug. Ga naar ermelo voor de AMO (Algemene Militaire Opleiding). Hoe en wat verder krijg ik nog post van. Maar om elke keer heen en weer te reizen, en de vraag is hoeveel verlof je krijgt. Denk ik niet dat er van rijden nog veel komt dit jaar. Had me er zo op verheugd die laatste weken lekker te rijden. Maar het is me jammer genoeg niet gegund.
Zo dat lucht op. Ga nu echt slapen voordat ik echt 4 kante ogen heb. Doei doei sandorra
(sorrie voor mijn geklaag
)
Edit: nu maar weer on topic hoop dat ze op me wachten. Zo niet dan hoop ik dat alles goed gaat!!!