Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Wat was Macy aan het doen
Topcob schreef:Je hebt gelijk sjoert, ik voelde me even aangevallen omdat wij wel jeugd showen.
Maar dit is mijn laatste bericht hierover.
libke schreef:ik lees ook geregeld hier met jullie mee ,maar ben ik nou blond ,ik zie bij de cam van Macy alleen een kruisje in de boven hoek en dat is al dagen zo moet ik soms iets activeren ofzo ??
Topcob schreef:Ik zit net een blikje energy drink te drinken en met het laatste slokje wierp ik dus een blik op het plafond![]()
![]()
Moet toch mn ragebol eens opzoeken....
Topcob schreef:Ik zit net een blikje energy drink te drinken en met het laatste slokje wierp ik dus een blik op het plafond![]()
![]()
Moet toch mn ragebol eens opzoeken....
libke schreef:ik lees ook geregeld hier met jullie mee ,maar ben ik nou blond ,ik zie bij de cam van Macy alleen een kruisje in de boven hoek en dat is al dagen zo moet ik soms iets activeren ofzo ??
libke schreef:libke schreef:ik lees ook geregeld hier met jullie mee ,maar ben ik nou blond ,ik zie bij de cam van Macy alleen een kruisje in de boven hoek en dat is al dagen zo moet ik soms iets activeren ofzo ??
Welkom Libke
ActiveX installeren, zit standaard bij je windows. Dan zou het moeten werken!
Topcob schreef:Ik kijk niet mee [*olduser*] maar misschien de nageboorte eraf pellen?
ThePast03 schreef:Topcob schreef:Ik kijk niet mee ThePast03 maar misschien de nageboorte eraf pellen?
Veulen is geloof ik al een paar dagen oud, ik ga wel even op hun MB spieken.