>;)
http://members.lycos.nl/hangoorkonijnen ... C02759.JPG
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
>;)
)
.
.
.
. En ook nu ze aan het verharen is, vraagt dat natuurlijk ook weer meer energie. Dan kom ik haar ook nog eens pesten door er zelf op te gaan zitten
.
.
. petraaken schreef:
Vreemd, Ik heb nog nooit zonder brok gezeten van Pavo. Maarja ik heb er dan ook maar 4 en jij misschien een stuk meer.

(of recreatievoer van een ander merk ... )
(dus die gaat nou ook op een ander
)Loolapelooza schreef:Ja wij hebben een hele manege met wel 100 paarden waaronder tal van goedgekeurde zwarte Arabische hengsten.
)

)
haar schaduw heeft een flink puntbuikje... (hengstje?)Fnanne schreef:
Deze vond ik zelf erg grappighaar schaduw heeft een flink puntbuikje... (hengstje?)
Bij Lady is het ook op hoor na 20 minuten 'flink doorrijden. Daarna nog even naar buiten om droog te stappen.Citaat:Maar de laatste tijd is het na 20 minuten werken toch eigenlijk wel op, meestal ga ik dan nog maar 10 minuten stappen, want als ik dan nog door wil, dan is het toch maar een gevecht van: "loop door!" "Nee ik wil niet meer!". Ik begin te luisteren naar mijn drachtige muts .
haha. Maar ik had nog geen tijd gehad om ze erop te zetten. Ze is op 28 april uitgerekend en deze foto's zijn op 1 maart gemaakt.

Misschien gaan we zien of de theorieen kloppen over hangbuiken en zijliggingen, of het dan hengstjes of merries worden

Ze glimlacht 

Op een zeldzaam fotogeniek moment 

Odess schreef:Grr... ik kan mn tekst niet meer edit-en, en dat terwijl ik een gigantische taalfout heb gemaakt. What was I thinking toen ik lieffe inplaats van lieve intypte???
.
Odessa ziet er goed uit, met appeltjes!
Ik weet het niet meer
.
.
. Morgen lange schooldag en vrijdag ben ik de hele dag op Indoor Brabant. Odess schreef:Grr... ik kan mn tekst niet meer edit-en, en dat terwijl ik een gigantische taalfout heb gemaakt. What was I thinking toen ik lieffe inplaats van lieve intypte???
Nu was kuil weer helemaal in en vandaag overdag het oude hooi uit 2003
Ze krijgt nog steeds 1 schep musli (voor eiwitgevoelige paarden) per dag onbeperkt hooi en kuil en natuurlijk wortels.