http://members.lycos.nl/hangoorkonijnen ... C02759.JPG
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:
Vreemd, Ik heb nog nooit zonder brok gezeten van Pavo. Maarja ik heb er dan ook maar 4 en jij misschien een stuk meer.
Loolapelooza schreef:Ja wij hebben een hele manege met wel 100 paarden waaronder tal van goedgekeurde zwarte Arabische hengsten.
Fnanne schreef:
Deze vond ik zelf erg grappighaar schaduw heeft een flink puntbuikje... (hengstje?)
Bij Lady is het ook op hoor na 20 minuten 'flink doorrijden. Daarna nog even naar buiten om droog te stappen.Citaat:Maar de laatste tijd is het na 20 minuten werken toch eigenlijk wel op, meestal ga ik dan nog maar 10 minuten stappen, want als ik dan nog door wil, dan is het toch maar een gevecht van: "loop door!" "Nee ik wil niet meer!". Ik begin te luisteren naar mijn drachtige muts .
Odess schreef:Grr... ik kan mn tekst niet meer edit-en, en dat terwijl ik een gigantische taalfout heb gemaakt. What was I thinking toen ik lieffe inplaats van lieve intypte???
Odess schreef:Grr... ik kan mn tekst niet meer edit-en, en dat terwijl ik een gigantische taalfout heb gemaakt. What was I thinking toen ik lieffe inplaats van lieve intypte???