oh ik dacht ook dat het een Tinker was haha, oeps!
Woogy
Geplaatst: 30-12-13 15:34
Het gaat goed met mijn lieve Aries, buiten dat hij knallend fit is gaat het pootje ook goed vooruit. Volgens m'n vriend kan ik wel foto's van het pootje op internet zetten gezien het niks anders is dan een beentje. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=52C3CBD8
nee helaas niet. hij kreeg op den duur wat verstikte plekjes op z'n beentje en met scheren kwam ook daar het vel mee. De witte vlek die er zit was op den duur een wond bijna zo groot als de oorspronkelijke wond nu
Het is altijd afwegen hoe en wat he. Met de wond is het beter in de bandage te staan. Maar dan heb je weer kans op verstikking. Vervelend altijd. Staat hij nu nog in de bandage?
helaas nog wel, gelukkig gaat het nu wel hard vooruit en tsja, dan heeft hij maar witte vlekjes op z'n been. De twijfel heerst bij mij toch gigantisch dat hij überhaupt ooit verkocht gaat worden
Set_Elkol
Geplaatst: 30-12-13 16:30
wat ziet het er goed uit zeg met Arie! die ene foto is wel erg inderdaad, sneu. Die witte haren is niet anders inderdaad, zulke dingen zijn altijd zonde (toch handig een schimmel )
mijn merrie vandaag
Woogy
Geplaatst: 30-12-13 17:36
wat is seti toch mooi vol zo zeg prachtig staat haar zo mooi dat buikje. Reuze benieuwd naar alle kleintjes
wat scheelt met de zwarte benen van Arie dat ik ze altijd nog kan verven
Ach arme arme arie... Hij ziet er verder wel goed uit op de foto, soms zie je ook dat ze na zo'n flinke tijd op de kliniek en last ergens van, slechter eten en afvallen. Misschien trekt het witte straks toch nog weer wat bij na de eerste verharing. (mijn vorige paard had een wit plekje op de schoft van de deken, kon mezelf wel voor de kop slaan, maar het plekje werd later wel minder/verdween een stuk)
Wat een bescheiden buikje nog van Set Elkol dat is nog even wachten...
De twee vosjes hebben al een fikse buik! Leuk als ze echt zo duidelijk Drachtig(!) zijn (De mijne is alleen ronder, geen buik naar beneden..)
En wat een transformatie van Baggio Leonoor! Van dressuurtopper naar verwilderde bospony hihi Lekker dat ze daar zo kunnen lopen!
Zaar heeft als veulentje in de draden en palen gelopen en heeft helaas ook wat witte vlekken op z'n benen. Worden niet minder helaas Maar ach, Arie doet het er maar mee
alyel
Geplaatst: 30-12-13 18:48
martinev, wanneer is jouw merrie uitgerekend?
De mijne is pas 1 juni uitgerekend...Dus toch nog even te gaan... :/
De mijne half juni, duurt dus ook nog even! Voor het zelfde geld gaan ze vlak achter elkaar! Grappig dat die van jou ook al zo'n flinke buik heeft op de helft van de dracht, heeft ze al meer veulens gehad?
Alyel die van jou is echt rond ja! Mijn merrie is pas 109 dagen ver, ze heeft eerst na 40 dagen verworpen daarom zitten we een beetje later in het jaar. Casca vandaar het bescheiden buikje haha. Ze was eerst dikker ze had in het begin een hele harde buik, nu dat weg is getrokken ziet ze er keurig uit.
Nikay ook mooie merrie zeg, glimt mooi en mooie kleur!
Woogy, Set is heel dom met vuurwerk, we hebben 1x carbid geschoten naast de wei en ze stond nieuwsgierig te kijken! Maar hier valt het mee qua knallen waar Set staat. Wanneer kan Arie weer naar huis? En blijft ie dan bij jullie of gaat hij nog naar die vriendin wat je mij vertelde.
Weer mooie buikjes en arie beentje ziet er al een stuk beter uit
Zo leuk om hier boven dan het verschil te zien haha.
Morgen weer een super leuke mijlpaal
geshahquille
Geplaatst: 30-12-13 22:03
wat een mooi stalletje heeft set!
Och arme arie bah wat een nare wond dat ie maar snel thuis mag komen en die witte haren blijven hebben wij ook bij een van onze merries ook door het verband.
twee mooie vossen buiken zag ik langs komen.
wenk dat is wel een verschil he maar beide prachtig om te zien!
Nou ik wil iedereen een leuke oud jaars avond toe wensen en dan.....................
Aries komt in eerste instantie even thuis ontspannen, weer lekker naar buiten en even paard worden. Dan zo snel mogelijk naar Groningen om verder op te groeien. Afgelopen vrijdag hadden ze het over 10-14 dagen. Ik hou de 14 aan dus dan zou het volgende week vrijdag worden...