Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DianneM schreef:CC, ik zit met hetzelfde probleem, geen internet op stal en ik denk dat de stal ook een eigen groep heeft, gezien er een stoppenkast hangt.
Ik wil via mobiel internet wat gaan doen, via Simyo kan je een tijdelijk onbeperkt internet abonnement afsluiten, 10 dagen voor 25 euro. Er zitten alleen bepaalde snelheden aan vast, gaat via 3g/UMTS via KPN. Ik heb alleen totaal geen idee wat ik aan upload snelheid nodig heb om een camera online te krijgen.. Weet jij daar wat van?
Dustinlover schreef:Hoop dat het goedkomt tooske! Duimen draaien voor jullie!
CC Ik snap er ook nog steeds niets van... Camera waar wij proef voor moesten draaien was in de lucht met 3g netwerk want er was met geen andere mogelijkheid te werken(ook niet met uitbreiders) omdat wij een ijzeren stal hebben en daar de verbinding dus wegvalt helaas.. Ik wil nu ook iets anders als 3g maar snap er zelf helemaal niets vanHeb gedacht om toch met een kabel te werken maar volgens mij is dat best duur...
Jammer dat er geen camera's zijn die je ergens in een stopcontact doet en gelijk door seint na je computer op een of andere manier
MarijeR schreef:DL, wat is de afstand van stal naar je huis? Kan je geen kabel trekken? Coax kabel is zo duur niet.
Ik heb alles met kabels naar de pc en dat is gewoon veel stabieler dan draadloos.
Dustinlover schreef:de afstand is als ik omloop zo'n 40/50 meter.. als ik zo'n kabel door de weide kan leggen(achter de stallen door waar de paarden niet komen) dan wel wat korter denk ik.. Maar wat voor camera heb ik dan nodig en wat voor kabel(ben hier echt een leek in).