Haha, geniale kont aa maverick... ik hoop dat er nog een afgestoten word. enn... ik denk dat het nog moet komen hierboven
viefdepief
Geplaatst: 24-10-10 21:02
Maverick: Spannend allemaal zeg.. Hoop ook dat eentje het voor gezien houdt! Cynthia: Wat een grap Leuk bedacht! En ziet er keurig uit JL: Dat is al wel een flink verschil zeg! Ze was ook wel heel dunnetjes
Weet iemand hier hoe het zit met het bijvoeren van magnesium bij een drachtige merrie ? Ik kwam op de bijsluiter namelijk tegenstrijdige dingen tegen...
Morgen krijgt ze trouwens haar eerste Rhino-prik
Cynthia82
Geplaatst: 24-10-10 21:05
Dais is zo verschrikkelijk lief, die blijft gewoon rustig 1,5 uur staan. Ze gaat wel heel irritant met haar lippen klapperen, maar dat doet ze ook als ze 1 minuut stil moet staan. Alleen ik word er een beetje agressief van als dat 1,5 uur achter elkaar doorgaat. Maar goed, ik mag niet klagen en doe dat dus ook niet
Cynthia, wat ontzettend leuk gedaan! Je vroeg of ik haar nog te dik vind, ze is veel afgevallen en heeft nu wel al een vachtje erbij gekregen waardoor het moeilijker te zien is, maar zo op de foto vind ik haar toch nog wat de dik. Ik zie nu op deze foto ook nog een geultje over de kont, en op de schouderpartij nog wat vetjes. Maar het is wel een heel stuk beter.
Nu we toch met de foto's bezig zijn: Mijn kelsje vandaag op 123 dagen en
tarinka vandaag op vermoedelijk 8 maanden:
Ik denk dat kelsey haar buikje toch echt wel al van de dracht is, maar kan eigenlijk niet zo goed uitmaken of er nu meer dikkigheid van de dracht bij zit of dikkigheid van te dik zijn. Vandaag toch nog eens een keertje gereden maar denk toch dat et de laatste keer is voor haar. Ze gaf echt aan dat ze het echt niet meer fijn vind, met al de bokken en het bijten naar de voeten erbij.
nou, ik ook hoor :p ik zit dikwijls heel de tijd met mijn hand ertegen om het veulie te voelen. Maar tot hiertoe heb ik nog niet heel erg veel succes gehad nog maar een keer of twee echt gezien.