Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KDHtjuh schreef:Riswa schreef:KDHtjuh, Nou als ik hoor hoe ze doet.. en die buik.. Uiers zitten ook behoorlijk vol! Zou kunnen toch??
Dacht dat ze korter moest trouwens.. had je onderschift niet gelezen..
Zou het kwaad kunnen als ze nu al zou bevallen??
Ik weet niet of het kwaad zou kunnen als het nu al zou komen, ik dacht hier gelezen te hebben dat het veulen pas met 320 dgn levensvatbaar is??![]()
Tja en haar gedrag en d'r uier...dit wordt voor ons pas haar tweede veulentje hier maar ze krijgt nu al haar 7e veulen, ze is 10 jaar oud en wij hebben haar vorig jaar januari drachtig gekocht van een boertje die nog 3 merries had en gezien zijn leeftijd was het teveel werk en wilde hij er twee van verkopen.
Dus hoe ze zich normaal gedraagd tegen het einde van haar drachtigheid...ik weet het niet, vorig jaar zag je idd alles pas echt op het einde van de dracht ( als ik het me goed herinner)![]()
We wachten het af en houden haar iig goed in de gaten...
ProudJustify schreef:@maseike: nou ik heb in de planning staan dat ik van het weekend weer bij Jus ga kijken, maar denk dat ik dan toch dat flesje melk maar meeneem om dat veulen er uit te lokken hoor, duurt me veel te lang allemaal.
Wat een supermooi veulen is het toch zeg. Mooie foto's zo samen met mama.
@[***]: ik zou maar niet uitgaan als ik dit zo hoor.
Maseike schreef:ProudJustify schreef:@maseike: nou ik heb in de planning staan dat ik van het weekend weer bij Jus ga kijken, maar denk dat ik dan toch dat flesje melk maar meeneem om dat veulen er uit te lokken hoor, duurt me veel te lang allemaal.
Wat een supermooi veulen is het toch zeg. Mooie foto's zo samen met mama.
@[***]: ik zou maar niet uitgaan als ik dit zo hoor.
Doe dan wel koude melk want het is warm zat buiten zeg
Mon was 2 weken tevroeg en liep al 2 weken met mij tespelen![]()
Ben benieuwd en laten we hopen dat je in het weekend ook groot feest heb.
Ik ga van weekend even goede foto,s maken want alles ging gisteren zo snel dus dan ga ik er even tyd voor nemen en mon weglokken want die staat iedere keer met de dikke kont voor de lens
Neonlight schreef:Aaaah Marlijn, ze zijn schattig!!! Gemeen om te zeggen dat je ze nog niet allemaal kwijt bent, want ik zou er zo graag eentje willen hebben (ik ben weg van beide rassen, en dan eentje met een ridge, zwijmel zwijmel), maar het is ethisch niet verantwoord.Ik werk de hele dag, kan gewoon niet.
_Marlijn schreef:Neonlight schreef:Aaaah Marlijn, ze zijn schattig!!! Gemeen om te zeggen dat je ze nog niet allemaal kwijt bent, want ik zou er zo graag eentje willen hebben (ik ben weg van beide rassen, en dan eentje met een ridge, zwijmel zwijmel), maar het is ethisch niet verantwoord.Ik werk de hele dag, kan gewoon niet.
Het leven is hard.![]()
Maar dat gaat niet echt nee, een pupje en fulltime baan.
Riswa schreef:_Marlijn schreef:Het leven is hard.![]()
Maar dat gaat niet echt nee, een pupje en fulltime baan.
Tja.. ik heb ook een fulltime baan.. en 2 hondjes...(jack-russel en Labrador) in een appartament nog wel![]()
Ik weet dat mensen het er niet mee eens zijn..
ik ga elke dag tussen de middag in mijn pauze naar huis om mijn honden uit te laten loop dan meestal een half uur met ze..
Ik denk niet dat ze er last van hebben dat ik 40uur werk omdat ze met zijn 2en zijn.. een hond alleen zou ik niet zo lang en veel alleen laten..