Als ik sommige bevallingen zie en hoe snel dat gaat, uhmmmm ben bang dat ik dat niet ga hallen
door rood rijden en een dikke print aan mijn kont tehebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
door rood rijden en een dikke print aan mijn kont tehebben
.
.
.
. Fijn dat je weer bij je merrie kan komen met je pootje.
.
.
van je drachtige dame?
.
. Gisteren was het veulentje weer erg aktief. Je zag gewoon de deken heen en weer gaan. Hollebol leek er niet veel last van te hebben, of is er ondertussen wel aan gewend
. Ik dacht dat op het laatst van de dracht de veulens niet veel meer bewogen omdat er minder ruimte is, maar daar schijnt dit veulen zich nog niet echt aan te houden. 
)
Misschien een hele domme vraag maare... wat verstaan jullie precies onder een mijlpaal?
Dus als ik het goed begrijp is gewoon elke dag een mijlpaal.
). 

naargelang welke dagen je belangrijk vindt

de wei was weer zover opgedroogt dat ik op één been er in kon, en met sjanty als houvast kon ik haar deken afdoen en
. Het is zo'n schatje, ik dacht als zij nu wegloopt lig ik maar goed dat deed ze niet
vandaar dat ik de foto pas op het eind van de wandeling heb kunnen maken.....
, er is daar nl deze en volgende week uitverkoop en ik wil weer wat nieuwe setjes gaan kopen, in elk geval n paar nieuwe kleuren bandages want de meeste van mij zijn zo onderhand versleten (heb maar 27 sjabrakken en 17 paar bandages ofzo
)
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal!!
Neonlight schreef:Hollie, gefeliciteerd met je mijlpaal!
froukje_daan, op vakantie, ik ben jaloers!!! Waar ga je naar toe in Oostenrijk? (Moet wel eerlijk zeggen, ben net terug en ga 10 maart weer, maar ik kan geen genoeg krijgen van skien!)
Op hoeveel dagen is je merrie de andere keren bevallen? 10,5 maand is vroeg, maar wij hebben een merrie gehad die op 312 dagen 2 jaar geleden geveuld had, perfect veulen was het. En er zijn merries die zelfs 3 maanden kegelen en een volle uier hebben.

)
) komt er een man met een meisje op me af, vragen wat ik daar deed