Topcob schreef:Ja, je kunt ze bekijken op www.borgstijn.net
Ja hoor..... gaan we een beetje reclame lopen maken!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Topcob schreef:Ja, je kunt ze bekijken op www.borgstijn.net
Topcob schreef:Er zijn verschillende types cobs dat klopt wel, tis maar net waar je voorkeur ligt maar eigenlijk is het zo dat er voor iedereen wel een ideaal type te vinden is.
Welke van de hengsten vond je stoer?
Enne Fenneke, Marije doet niet anders. Ik moet er toch ook soms vanaf? Ik heb trouwens begrepen dat Marije eventuele hengstveulens al verkocht heeft dus loop ik niet echt in de weg toch?
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Ja jammer dat veulens niet meetellen
Anders had ze al 3 punten.
Misschien dat ik dit jaar de 3 jarige voor de keuring doe. Moet even kijken hoe ze er straks bijloopt na een maandje goed voorjaarsgras...
De 1 en 2 jarige blijven zeker thuis.
Waarom laat je die thuis dan? Als je met die naar de keuring gaat en ze scoren goed, kan Copper dan keur worden of moeten het per se 3-jarigen zijn?
Sjoert schreef:Ellen, je bent online!
Hoe ging de show?!
djuno schreef:zo!...dat heeft "Kay" snel gedaan
djuno schreef:zo!...dat heeft "Kay" snel gedaan
Ellebelle schreef:Sjoert schreef:Ellen, je bent online!
Hoe ging de show?!
Hoi Sjoert, ik ben idd online, maar het is hier half acht 's ochtends. Ga pas om 3 uur vanmiddag (11 uur 's avonds jullie tijd) ervandoor, en kom dan pas laat zondag avond weer terug.
Ik heb zitten denken om misschien mijn laptop mee te nemen, maar weet niet of ik hem kan gebruiken in het hotel. Weet ook niet of ik tijd krijg om online te gaan, want ik ben tot na 10-en 's avonds bezig en moet dan weer om 6 uur 's ochtends er weer zijn.
Trouwens, ik ben meestal online maar niet altijd bij de computer. Ik laat hem gewoon aanstaan.
Marije, hoe zit het met de pop-up?
Annetje schreef:djuno schreef:zo!...dat heeft "Kay" snel gedaan
Wie staat er nu?
youngster schreef:Het ligt er ook maar net aan hoe groot een paard wordt. Zoals sommige kwpners worden achterlijk groot, dan moeten ze echt niet te vet zijn anders is dat schadelijk voor de gewrichten..
Het is dat mijn camera het vandaag weer eens niet deed anders had ik wise even op de foto gezet. Die ziet er toppie uit namelijk!!
Topcob schreef:youngster schreef:Het ligt er ook maar net aan hoe groot een paard wordt. Zoals sommige kwpners worden achterlijk groot, dan moeten ze echt niet te vet zijn anders is dat schadelijk voor de gewrichten..
Het is dat mijn camera het vandaag weer eens niet deed anders had ik wise even op de foto gezet. Die ziet er toppie uit namelijk!!
En die is niet schraal toch??