Moet niet gekker worden hoor!!!
Nou op de kraamkliniek een plaatje geboren wat een koppie zeg ..
Loolapelooza nog niks neem ik aan ga me maar aankleden en wat nuttigs ondernemen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:PS: Gracie heeft inmiddels ook een stamboeknaam: Flirtatious Grace!
Mac schreef:Hannelore schreef:Is zij altijd op "tijd"Of draagt ze vaak over? ( of is dit haar eerste veulen en stel ik nu hele rare vragen)
Hihi ... Lee was bij Shane ruim drie weken overtijd. Heel frustrerend! Haar eerste veulentje (waar ik van weet) heeft ze gekregen toen ze nog niet van mij was. De overlevering zei dat ze toen 2 1/2 week overtijd ging. Beide waren overigens hengstjes. Lee is door de jaren heen ook opvoedmama geweest voor andermans veulens en is dus met haar 19 jaar een doorgewinterde mama.
jockeygirl schreef:dat is idd waar.
vroeg geboren veulens zijn ook in de meeste gevallen merries.
maar de fjord is nu 10,5 maand en we hebben nog steeds geen geschikte naam
petraaken schreef:LOLAAAA???? Where are you? Any news?
Tinne schreef:Maar Marije, jij had toch wel dat boek van Karen Hayes (oid)? Of heb ik het nu fout.
Gitta schreef:Loolapelooza: beetje bijgeslapen nu hoe gaat het nu met haar?
Tinne schreef:Welke merriebrok hebben jullie eigenlijk allemaal? Hier in de buurt is namelijk (voor zover ik weet) alleen Horsefood en Subli te verkrijgen. Nu heb ik altijd voer van Horsefood. Ik ben eerst met Subli begonnen, maar vond dat geen fijne brok. De basisbrok waren iig allemaal van die kleine brokjes, Horsefood heeft wat grotere brokken en nja.. gewoon fijner.
Maar hoe zit dat met de merriebrok?
(ik ga me alvast oriënteren, nog maar 3 weken en dan beginnen wij er ook aan! )
Loolapelooza schreef:Ohja, ik voer sinds kort Cavalor. Ben overgestapt ergens in december omdat het altijd een heel gezeik was eer de Pavo geleverd werd hier (waardoor ik soms 3 weken zonder brok zat!) Cavalor is altijd netjes op tijd (haal het nu in andere winkel) én goed voer. Mijn oude pony met slecht gebit begint eindelijk terug flink op te knappen.
Vanta krijgt nou de merriebrok (probreed) en ze begint er ook hoe langer hoe beter uit te zien (en ook vet)