Memerel Dat is frustrerend dat de uier alleen maar leger wordt wellicht schiet em dadelijk in een paar dagen tijd vol
Tinniie wat een super leuk veulen is Donna ga je d'r houden?
Fleuribelle Fijn dat alles goed is gegaan. Wat een leuke kolletje heeft het veulen.
Cynthia82 wat leuk, kunnen we je ook volgen op insta
Phileine83 Ze heeft best een brede borst en het is adora haar eerste veulen dus dat is altijd wel wat pittiger voor de bevalling.
Am_horse beide zijn echt enorme sjieke en hoogbenige veulens ik ben benieuwd naar de naam
Fleuribelle even in de gaten houden dat hij plast maar dat is vrij normaal dat ze in het begin hun pielemans nog niet tonen
Hier gaat het goed met moeder en kind. Adora is wel gehecht vanachter en nog flink beurs. Ze begon heel vroeg al met volle kracht te persen. Terwijl het water nog niet gebroken was en de pootjesblaas nog niet zichtbaar. Maakte mij flink zorgen want dacht zeker dat er wat mis was. Na even opvoelen, voelde ik het eerste voetje en was ik iets geruster. Eerste x dat ik meemaak dat ze zo persen terwijl er nog niks kwam. Even erna brak het water en kwam de pootjes blaas. De voetjes lagen wel gekruist dus die hebben we recht gelegd. Maar omdat Adora al zo vroeg zo vol perste, had ze niet meer zoveel kracht toen het eenmaal moest gebeuren. Dus we hebben haar moeten helpen. Gelukkig maakt ze het nu goed. Het is echt een goed moedertje. De kleine heeft de naam Xienna (uitgesproken als Sienna) gekregen. Echt een heel lief en pienter veulen
En ook nog even paar foto's van Vlinder en Wodan
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Imani_abby - Mini - 344 dagen Memerel - Eef - 340 dagen Nieky1993 - Ashley - 338 dagen Boelles - Sisi - 331 dagen Meissieline - Incrediblue Spotted Fayline - 330 dagen Crazy_Funky - Malibu - 327 dagen Knolselder - Belle - 316 dagen RanjaRietje - Goldsberg's Charinde - 315 dagen Knolselder - Merel - 306 dagen Luna2006 - Belle - 304 dagen
Ik Xienna wel leuk! Leuk getekend, stevig brokje! En zo een bruin bonte als Wodan vind ik ook wel imposant (eens volwassen )
Sjieke veulens AM! Ben wel gecharmeerd ook van die van Wild. Palomino vind ik altijd wel mooi op een groot paard. Wat een lange stelten hebben ze gekregen.
Tinnie, wat een mooie aparte uniek gekleurd veulen.
Nieky, gelukkig hebben jullie kunnen helpen. Hopelijk hersteld de merrie snel. Altijd naar als ze uitscheuren.
De hele dag nog niet gezien dat het veulen geplast had. Wel al een keer zijnpielemans gezien vanmiddag. Net in de stal gaan zitten om te kijken of hij zou gaan plassen. Ik zit op mijn hurken. Komt het veulen voor mij staan, neemt de plashouding aan. Er komt een straal uit waar ik helemaal blij van werd. Alleen had hij zijn pielemans wel naar binnen. Hij gaat door het leven met de naam Christoph.