Hoera voor Anisse en hoera voor Clio!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pretty schreef:Ik hou me echt aanbevolen om eens te komen samen wandelen,als dat mag.![]()
Het klinkt zalig. Imperiosa heeft meer die nek en billen,maar ik zie het liever iets meer verdeeld zoals bij Sierra. Verder vind ik Sierra ook mooi in het type.
Jawel ronde buiken genoeg hoor. Wie zal het zeggen wat eruit komt?
Heeft een enorm brede borstkas en een brede rug ook
Sierra is iets functioneler gebouwd inderdaad
Maar ik wilde echt een hele barokke voor Quiero. En Imperiosa haar nakomelingen van de hengst waar ze nu drachtig van is spreken me ook echt aan
(en die is een beetje hetzelfde type als mijn hengst).
Hij ging het ook gelijk doorspoelen met melk
Brokjes toont hij nog geen interesse in.Woogy schreef:Onze Arie zat nog in het vlies toen hij stro begon te eten. Had erover gelezen dus maakte me niet zo druk erom 'ze sabbelen erop, en spugen het dan vaak uit omdat kauwen nog lastig gaat'...niet bij Arie, die slikte hele happen stro door nog voor hij gedronken had. At dan ook direct uit moeders voerbak mee vanaf dag 1 en hooi smaakte hem ook best, alles werd welliswaar weggespoeld met melk, maar eten deed hij volop.
Mas is net een maand oud en eet ook al goed mee.
Tara was bijna 3 maanden oud voor ze echt interesse begon te tonen in vast voedsel.
Zijn merrietjes daar altijd langzamer mee? Of het meer 'toeval' dat mijn kerels vlugger zijn dan de dame?
Ben ook benieuwd naar de draver merrie die nu ongeveer uitgeteld zou zijn van Risky Dream? Heb haar echter nog niet gespot in dit topic, dus wellicht is die kleine spruit er al?
gras lust ze ook al
ik voer diverse soorten muesli's en granen met compact gras. Zodra de baby's bij mama in de bak gaan kijken, krijgen ze zelf om te beginnen een handje in een eigen emmer(zonder hengsel!) zodat ze zelf wat kunnen verkennen en prutsen ermee.
Furioso lag al te wriemelen toen hij er nog niet helemaal uit was, maar de vliezen braken niet. Ik heb nog enkele seconden gewacht, maar hij werd zo doodstil ineens dat ik toch maar naar binnen ben gevlogen en de vliezen met de hand heb gebroken. Daarna kwam er direct terug leven in. Hij had even wat moeite met ademen, heb hem dan in borstligging gedraaid en dat ging beter. Toen begon hij direct met zijn hoofd te zwaaien en zijn benen op de grond te slaan
Rechtstaan heeft denk ik een uur geduurd en drinken, tsja... had ik hem niet geholpen stond hij daar nog denk ik
Hij bleef alsmaar op de verkeerde plaatsen zoeken, aan mams voorbeen, aan haar borst, staart, ...
En Sierra was zo uitgeput dat ik het niet langer kon aanzien en ik zijn snoet wat in de juiste richting heb geduwd:
ik was dus voor niks aan het trekken haha
Kan niet meer als eigen fokproduct geregistreerd worden. Gevolgen: vorige eigenaar komt als fokker in stamboek te staan, geen kans meer op beste fokproduct op de keuring later, geen uithangbord als eigen fokproduct als hij later heel goed blijkt te worden.
op naar dag 351..
ik vond 343 al veel te veel!! Succes nog even

Beroepsmisvorming

vanwege de meest ongeduldige persoon ter wereld
Ik ben vooral benieuwd naar het kleurtje van Yoloo

Had er nog zo op gehamerd dat het met spoed moest, dat ze uitgerekend was 28 maart... Sturen ze dan een brief naar spanje: spoed, maar wachten want ik heb nog geen betaling ontvangen...

Ik denk dat ik het merrieveulen van Amy heb gemist?
Dat had ik al nagevraagd. Anders zou ik er natuurlijk ook niet zo zwaar aan tillen dat ze zo traag zijn
Ik vind het ook logischer hoor dat de datum van de dekbon de fokker aangeeft, maar als de regels anders zijn, kan ik er maar net zo goed van profiteren
Woogy schreef:Onze Arie zat nog in het vlies toen hij stro begon te eten. Had erover gelezen dus maakte me niet zo druk erom 'ze sabbelen erop, en spugen het dan vaak uit omdat kauwen nog lastig gaat'...niet bij Arie, die slikte hele happen stro door nog voor hij gedronken had. At dan ook direct uit moeders voerbak mee vanaf dag 1 en hooi smaakte hem ook best, alles werd welliswaar weggespoeld met melk, maar eten deed hij volop.
Mas is net een maand oud en eet ook al goed mee.
Tara was bijna 3 maanden oud voor ze echt interesse begon te tonen in vast voedsel.
Zijn merrietjes daar altijd langzamer mee? Of het meer 'toeval' dat mijn kerels vlugger zijn dan de dame?
Ben ook benieuwd naar de draver merrie die nu ongeveer uitgeteld zou zijn van Risky Dream? Heb haar echter nog niet gespot in dit topic, dus wellicht is die kleine spruit er al?
even uit nieuwsgierigheid
het wordt zeker en vast een merrie hoor