Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rianne1994 schreef:Oh leuk!!
Dat zou inderdaad mooi uitkomen. Ben wel benieuwd hoe lang liz gaat dragen.
linda2008 schreef:Venthe, gefeliciteerd!!
Cynthia, wow wat een post!hihi jij bent weer bij.
Jupi was met 4 maanden echt al wel duidelijk drachtigen ze word makkelijk dik maar een drachtige merrie op rantsoen zetten vind ik niet fijn. Dus vandaar de twijfels om haar volgend jaar toch wat later te laten dekken. Maar nog geen idee hoor, nog even goed over nadenken...
Zo! Jij was in ieder geval op tijd met namen!hahaha ik heb er nog totaal niet over nagedacht. Leuke bezigheid voor de winter

Venthe schreef:Cynthia, ben blij voor je dat dais toch drachtig is geworden!!
Ik ben er ook echt heel gelukkig mee!AniekR schreef:Cynthia82 schreef:Ik maak bij iedere dracht elke maand foto's van beide kanten van Dais. Deze keer is ze op de 4e voor het laatst gedekt, dus iedere 4e van de maand is ze de Sjaak
Zo zag ik dat ze bij Ti een veel grotere, dikkere buik had dan bij Fi. Wat mij nog meer hoop gaf dat Fi een merrie zou zijn
Haha ja dat was dus ook mijn idee. Begin alleen pas op maand 3 (al heb ik van Lies met name de afgelopen maanden wel de nodige (stand)foto's. Zij is op de 2de van de maand gedekt. Roos op de 13de, maar dacht hou dan gewoon de eerste week van de maand aan.
En Fi was dus ook een merrie toch? Nou ja ik heb hier nog geen vergelijkingsmateriaal, maar toch leuk om te archiveren denk ik danNu al wel een vermoeden dat Roos heel sneller dikker is als Lies, maarja die had bij terugkomst van de hengstenhouder al een dikkere buik

Maar tot volgend jaar!!
Maar aangezien ik 11 oktober weer een wedstrijd heb, moet ik van mezelf uiterlijk 11 augustus weer aan de bak..Tinniie schreef:Leuk Cynthia, ik heb ook days-leftjes maar dan voor alle Arany-babies./

Hopelijk lukt het nu met je eigen hengst wel..
Maar Nicole heeft problemen met haar internetverbinding, dus bijwerken lukt al een tijdje niet.
) en haar linker bekken. Toen de fysio daar bezig was, stond Dais ook echt met haar staart te zwiepen en zette ze haar linker achterbeen op rust.

Mooi!
Je backup-optie klinkt wel goed, hopelijk pakt het wel meteen nu!
Hopelijk is de dame gauw overgehaald 

), alle 4 eerste premie maar niemand door naar de CK 
Morgen wordt de Regumate voor Miepje geleverd door de DA, hopelijk helpt dat haar om Pinda veilig in de buik te houden de komende 10-11 maanden
nooit leuk als je niet echt je vinger erop kan leggen wat het nou is. Bluh metacam is zoo duur voor zo'n klein rot flesje, ik heb helaas niks voor je liggen. Toevallig vorige week een half flesje weg gegooid maar die was over de datum, dat zullen we dais maar niet aan doen
Hopelijk is ze snel weer wat beter in haar hum.
want mijn vriend heeft gelijk; je schopt het er niet zomaar uit
maar toch ik zit er gewoon niet lekker op.. dus dit weekend maar gewoon in de wei gehad en vanaf morgen weer een paar daagjes longeren en dan hopelijk dat ik na vrijdag er wat meer vertrouwen in heb.
komt vast goed!

Zie OS