Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
set_elkol schreef:dat is schrikken rooslover, ik hoop dat ze er inderdaad verder niks meer van zal ondervinden
ik was net bij Set en vond haar manenkam een klein beetje stijf, misschien voer ik verkeerd. Merrie staat 24/7 buiten en er staat nog wel gras maar daar zal weinig voeding inzitten, verder hooi en ik geef dus wat muesli, geen enorme hoeveelheden maar zal dat dan toch teveel zijn? Ze krijgt elke dag soms om de dag 1 voerschep muesli. (wanneer ik er ben, soms is dat elke dag soms zit er een dag tussen). dat lijkt me toch helemaal niet veel.. ze staat in weer en wind buiten en loopt altijd rond, en op dit moment rijden we niet maar dat hoop ik wel op te pakken (recreatief buitenritjes)
Ik voerde tot vorige week Natures best van Pavo, nu heb ik 2 muesli's in huis namelijk Subli muesli met kruiden en Pavo Care4life.
Woogy schreef:hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen dat je paarden op een natuurgebied lopen??
ponyparadijs schreef:He die foto's van je 2 paarden in het natuurgebied zag ik net op fb voorbij komen.
Dacht al dat jij het was hahaha.