Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Patrick_ schreef:CC wat vervelend allemaal.
tooske hoe gaat het?
Hier is de kraamkamer in orde, op de camera na.
Daar moet ik nog achteraan, via dongel gaat m niet worden.
Anders doen we het zonder internet, maar zo het wel fijn vinden.
Dustinlover schreef:Hoop dat het goedkomt tooske! Duimen draaien voor jullie!
CC Ik snap er ook nog steeds niets van... Camera waar wij proef voor moesten draaien was in de lucht met 3g netwerk want er was met geen andere mogelijkheid te werken(ook niet met uitbreiders) omdat wij een ijzeren stal hebben en daar de verbinding dus wegvalt helaas.. Ik wil nu ook iets anders als 3g maar snap er zelf helemaal niets vanHeb gedacht om toch met een kabel te werken maar volgens mij is dat best duur...
Jammer dat er geen camera's zijn die je ergens in een stopcontact doet en gelijk door seint na je computer op een of andere manier
CrazyCat schreef:Dustinlover schreef:Hoop dat het goedkomt tooske! Duimen draaien voor jullie!
CC Ik snap er ook nog steeds niets van... Camera waar wij proef voor moesten draaien was in de lucht met 3g netwerk want er was met geen andere mogelijkheid te werken(ook niet met uitbreiders) omdat wij een ijzeren stal hebben en daar de verbinding dus wegvalt helaas.. Ik wil nu ook iets anders als 3g maar snap er zelf helemaal niets vanHeb gedacht om toch met een kabel te werken maar volgens mij is dat best duur...
Jammer dat er geen camera's zijn die je ergens in een stopcontact doet en gelijk door seint na je computer op een of andere manier
Is er in de stal (of er pal naast) geen stopcontact?
Zo ja zit de stal qua stopcontacten op 1 groep/meter met de plek waar je internetmodem staat?
Tooske schreef:_Patrick_ schreef:CC wat vervelend allemaal.
tooske hoe gaat het?
Hier is de kraamkamer in orde, op de camera na.
Daar moet ik nog achteraan, via dongel gaat m niet worden.
Anders doen we het zonder internet, maar zo het wel fijn vinden.
Hij doet het nog! Ligt nu wel aan de bloedtransfusie van een anders hond veel bloed verloren. Net iets gegeten en gedronken dus er is hoop!