Hier moet onze merrie nog 30 dagen en ze wordt al aardig rond bij ieder veulen heeft ze bijna op de uitgerekende dag gekregen dus we gaan uit van 19 februari de tijd gaat snel
GittekeZ1
Geplaatst: 18-01-12 18:49
deze foto was vorige week
deze week is er aardig wat bij
Zoek de verschillen
ps geen komentaar op de ruiter een beetje werken vind Pernil heerlijk maar het blijft bij een beetje voor haar lol
YSR1971
Geplaatst: 18-01-12 18:54
Hier alle dames in orde. Kleine Dushi is sinds het draadwerk nog maar eens dubbel beveiligd is gelukkig niet meer ontsnapt. Buikfoto's heb ik nog niet, door de idiote hoeveelheid winterhaar zie je alleen maar tonnetje met pootjes en de niet drachtige ziet er net zo uit als de drachtige haha.
Mijn Haf kwam stokkreupel uit het land, heeft een flinke hoefzweer. Gelukkig kon de smid direct komen en hem "verlichten", maar helemaal weg is het nog niet (nog niet helemaal rijp). Arme stoere man met klein hartje was erg zielig.
Heaven inmiddels op 238 dagen. Heb vanmiddag nog even een foto gemaakt met m'n telefoon. Hoop dat het v/h weekend wat beter weer is, dan maken we even knappe foto's!
Nou Gitteke! Daarvoor moet je dadelijk de stalgang verbreden!
Yunomi
Geplaatst: 18-01-12 20:59
x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 03-02-22 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
GittekeZ1
Geplaatst: 18-01-12 22:32
De merrie kan door de dracht veel gaan drinken en daardoor veel plassen ik zie het wel vaker bij ons dringt pernil ook erg veel zo doende ook veel plassen spoelt de nieren goed door misschien is dat de rede ook
Er zit zeker veel tijd vershil tussen de toekomstige veulens
Yunomi ik moet ook nog tot juni wachten helaas haha.. Baasje had nog niet eerder bedacht om te dekken en geluk met de eerste keer drachtig.
Dushi weer goed verborgen achter de draadjes
ik ga slapen.. Toedels
Tjinta
Geplaatst: 19-01-12 00:54
Ik zit nu te wachten tot het twaalf uur is.... Mijn jongste zoon wordt zometeen 18. En hier is het dan gebruikelijk dat er een groot bord buiten op straat geplaatst wordt en de verjaardag wordt Reingefeiert. Oftewel iedereen blijft tot twaalf uur om als eerste te feliciteren. Nou hoef ik m echt niet als eerste te feliciteren, morgen vroeg is vroeg genoeg maar door de gezellige disco en herrie ben ik wel genoodzaakt wakker te blijven.. Joh voor zo bejaarde als ik is dat me toch een opgave... Zit echt al dik anderhalf uur te knikkebollen.
Goede voorbereiding voor strakjes als veullie geboren wordt...
Haha Tjinta. Gefeliciteerd he? Ik heb zojuist mijn schoonzus een berichtje gestuurd, aangezien die ook jarig is. Maarja ik heb gewerkt tot 23u en daarna douchen enzo, dus was minder moeilijk om wakker te blijven.
Yayy joto.. Op de goeie weg dan!! Hoeveel dagen is ze nu?
Charisma
Geplaatst: 19-01-12 10:07
Tjinta: gefeliciteerd voor je zoon! Muzefee: heaven begint mooi te buiken! Hera is vergelijkbaar en die zit vandaag op 260 dagen! Joto: hehehehe, begint lekker dichtbij te komen nu! Gitteke: merrie ziet er prachtig uit, dat gaat nog wat geven als ze per week zoveel dikker wordt! YSR: benieuwd hoe lang je Dushi binnenhoudt
Hier heeft de eigenaresse gisteren voor het eerst het veulen zien bewegen!
noivadapaz
Geplaatst: 19-01-12 10:15
De buiken groeien gestaag.
Tjinta: gefeliciteerd met je zoon! Joto: spannend!
Kitzbi ik word ook niet blij van dit weer, ben ook al 2 keer helemaal zeiknat geregend Maar aan de andere kant, die van ons zijn allebei al 9 maanden en 1 dag drachtig!
Mooie uier Joto! dat is volgens mij de eerste 'volle' uier foto van dit jaar toch?
Mooie buiken allemaal, ik geloof dat die van mij echt 1 van de dunste is, terwijl ze wel in maart moet. Zal straks een foto uploaden.
Ja wat verschrikkelijk weer is het.. En inderdaad ik baal als een stekker.. Was net goed bezig met men nieuwe hengstje en nu ik het alweer van dat rot weer en dus modder dus kan ik weer niks..