Venus is nu 4,5 maand Sigrún is 3 maand en Es is 2 maanden drachtig...alles lijkt goed te gaan...
maverick
Geplaatst: 23-10-10 23:29
neonlight De merrie los gebroken en bij de hengst in de wei gekomen. Hengst die absoluut geen hengste manieren heeft, Nu nog steeds niet. Maar alles werkt kennelijk wel.
Het gaat om Saar v Der lenz En om frits van Nagano
2ling dracht is idd eng. Vandaar dat als ze wel behouden zijn,saar ook echt naar de kliniek gaat om te bevallen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 23-10-10 23:32
Ai, de merrie heeft een verkeerd uitstapje gemaakt op deze manier. Het is wel een knappe merrie en een mooie hengst. Laten we duimen en hopen dat er volgend jaar een mooi veulen is.
Hopen dat er dan toch nog een van de twee afgestoten word! Knappe merrie en mooie hengst wel inderdaad!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-10-10 00:31
Daarom zei ik al hopen dat er volgend jaar een mooi veulen staat. En geen 2. Wanneer hadden jullie haar eigenlijk hengstig gespoten? Meteen na de ontsnapping?
Ze is op 6 weken gecaned en toen is de DA meteen begonnen met hengstig suiten. Dat hebben ze in het totaal 3 keer gedaan met elke keer 3 dagen er tussen.
Jeetje zeg, ongepland en tweeling. Hopelijk wordt er een afgestoten. En anders zoiezo goed dat je der op de kliniek laat bevallen. Dan heb je een veel grotere kans dat merrie het overleefd dan thuis. Ik duim voor je op 1 gezond veulen en gezonde merrie.
Via een topic hier op Bokt ben ik in contact gekomen met een vrouwtje die stickers maakt voor op meubels en auto's. Ze wilde wel proberen of haar stickers ook op paarden bleven plakken. Dus ik heb mijn voorbeeld gestuurd. Deze heeft zij uitgeprint op een sticker. Dat heb ik op Dais dr kont geplakt, daarna moest ik het doorzichtige folie er af trekken (heeeeeeeel voorzichtig), waardoor alleen de tekst overbleef en daar moesten we omheen scheren. Na 1,5 uur was dit het resultaat