Sjoert schreef:Faust?!
Aaaah wat erg!
Heeft ie een "mooie" dood gehad?
Ik vond Faust altijd leuk!
Hoe is het met dirk?
Vorig jaar was Faust al een keer geopereerd aan een tumor aan zijn pootje en werd er een teentje geamputeerd. Helaas was het een erg agressieve vorm van kanker en dit type komt vaak terug als uitzaaiing in de longen.
Een hele tijd is het goed gegaan maar helaas werd Faust een week of 3 wat kortademig en hoestte af en toe wat. De DA dacht eerst aan kennelhoest omdat het nogal heerst hier in de buurt maar een AB kuur hielp niet.
Nog een andere AB kuur geprobeerd maar ook dat hielp niet dus werd hij doorverwezen naar de kliniek waar hij vorig jaar ook geopereerd was, om longfoto's te maken.
Inmiddels kon hij geen eten meer binnen houden maar hij was nog wel vrolijk en wilde zelfs nog wel wat spelen met de bal, al ging dat bijna niet omdat hij behoorlijk benauwd werd.
Normaal gesproken als een hond daar komt met deze klachten, zijn er stipjes op de foto te zien wat tumoren zijn maar de DA schrok want zijn longen zaten helemaal vol. Ze was verbaasd dat hij nog zelf kon lopen...
Ze konden niets voor hem doen en hij zou binnen een paar dagen gewoon stikken als er niets werd gedaan...
Ik heb hem daar in laten slapen, rustig op schoot...
Pfff... ik word echt helemaal gek van de stilte in huis en op stal... Geen getrippel om me heen, geen hond die voor m'n voeten loopt, geen warm lijfje dat 's avonds op schoot ligt, niemand die achter me aanrent als ik de keuken in loop (in de hoop op een koekje)...
Al kan een ander hondje nooit Faust vervangen, toch ga ik op zoek naar een nieuw pupje want die stilte is om gillend gek van te worden...
Met Dirk gaat alles goed, nog net zo debiel als altijd. Hij is geestelijk op 4 maanden blijven steken 
Op zijn manier probeert hij mij wel op te vrolijken maar ik kan moeilijk weer bij m'n ouders in trekken 
Freya, ook jij heel veel sterkte...