Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij zaten hier helemaal mee te puffen haha
. Me zoon is/was helemaal onder de indruk.
Hij zat maar o, mama kijk nou, ach , ooooo, o mam, ja het staat, o wat een wiebel benen en zo kwijlde hij tot net toe door.
Heb nu gezegt dat hij naar bed moest haha.

MSQuincyTE schreef:Wat is Marije al bruin zeg, zag ik op de 2 foto's van Fenneke
FennekeR schreef:We zijn allemaal zo vreselijk opgelucht dat het allemaal goed verlopen is. En we zijn vreselijk blij met dit veulen..... Catrin is een perfecte moeder en dat voor een maiden.

FennekeR schreef:Toen ze bij Mare Stare hoorden dat Catrin spannend was hebben ze besloten de geplande onderhoudsbeurt aan de cams uit te stellen.
Anders had niemand het kunnen zien.
, dat is dan zeker heel aardig!! Ik hoop dat ze nog even een uurtje wachten zodat wij nog even kunnen genieten van die 2.... FennekeR schreef:MSQuincyTE schreef:Wat is Marije al bruin zeg, zag ik op de 2 foto's van Fenneke
Platteland he, een paar dagen zon is dan genoeg!!
jeanette schreef:Bedank ze maar bij Mare Stare. Niet dat het mij geholpen heeft, maar de rest heeft het in ieder geval wel gezien nu.
FennekeR schreef:jeanette schreef:Bedank ze maar bij Mare Stare. Niet dat het mij geholpen heeft, maar de rest heeft het in ieder geval wel gezien nu.
Ik heb gefilmd Jeanette, dus er komt zeker een replay.......
Maar dat mag ook wel, ruim 2 weken over tijd.

Ze is echt een hele lieve mama zeg! Gefeliciteerd!
Dana01 schreef:en nu dan onderhoud?