@christamoor: ik ga gewoon wandelen, stappen gaat wel, maar ze is niet zo'n held in t verkeer en het weiland is te nat om te rijden. ik ga wel wandelen, ben blij dat ze nog niet zo heel sloom is @carpediem: nou, vandaag was het dus voor mij de laatste keer, het wordt nu te zwaar voor dr. heb t r wel moeilijk mee, ik denk dat wij qua gevoel op één lijn zitten. Ik hoop en denk dat t wel goed komt, maar het zal wel aan mij liggen. Ben als snel geneigd het ergste te denken. Fokken is niks voor mij vrees ik. ik ben veel te bezorgt en te bang voor de risico's.
Met hol was alles goed. alleen het rijden is nu dus echt over buik was lekker dik en ze eet goed. ze is gezond en er is nog steeds geen uier te zien hoor.
Ik lees een boel vervelende berichten zeg. @Nimber,ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent zeg. @Joungster,vervelend voor jou en Vierra zeg,hopelijk kan ze snel weer naar buiten. @Iwayalover,hopelijk knapt ze snel weer op.Een kreupelende merrie geeft altijd veel zorgen. @Sammie ze heeft een mooi buikie hoor. Ik zal volgende week ook weer wat foto`s maken van Maroes.
Holly. Wij zitten inderdaad een heel eind op dezelfde lijn. ik denk dat ik dinsdag Utah meeneem naar de binnebak. kan ik daar nog een uurtje rijden, en dan is het voor haar ook genoeg geweest. We zijn dan weer anderhalve week verder. En nog een kleine 2 mnd te gaan. Jeeh wat zal ik blij zijn als het veulen eruit is (gezond en wel)!! Ik ben ook geen mens om te fokken!
Vorig jaar tijdens de dracht dacht ik ook dat ik geen mens was om te fokken, maar wacht tot dat wollige hoopje in je armen ligt, dat maakt héél véél goed
Natuulijk moet ej de risico's nooit uit het oog verliezen...
ja, ik denk dat je gelijk hebt jessje. Maar je trekt natuurlijk alleen de ergste verhalen aan en die onthoud en hoor je natuurlijk meer. Nog 2 maanden. wat zullen die langzaam gaan, tot nu toe gaat het wel, maar het wordt steeds spannender.
Heb je genoten van je laatste ritje? Klinkt wel heel dramatisch zo.. je kan toch wel weer rijden over een paar maandjes
En wat jessje ook al zegt. Soms denk je tijdens de dracht, nee ik laat mn merrie niet dekken dit jaar. En dan is het veulen geboren na velen gebroken nachten met waken enz. En dan kan je niet wachten om de merrie weer opnieuw te laten dekken. Die veulens zijn zó schattig als ze net geboren zijn !
ik heb wel van mn ritje genoten, al was het maar kort. maar gewoon het idee dat het je laatste ritje is. ik ben gewoon een zeikerd denk ik. denk altijd het ergste, hoor altijd enkel de verhalen bij waar het niet goed is gegaan. Maar het gaat vaak wel goed dus. Maar dit is zowiezo de laatste keer dat hol een veulen krijgt. mocht het nu niet goed gaan dan laten we haar niet meer dekken. dus nu hoop ik al helemaal dat het allemaal goed mag komen. Moet nog wel even uitzoeken hoe ik die dvd recorder aan kan sluiten op de camaratv enzo dus ik kan het altijd nog terug zien maar alles is goed met mijn meisie en wandelen vind ze denk ik vast niet erg meer. hoe is het met jullie merries, want om mij nare gevoelens constant aan te horen is ook zo wat of niet
mijn merrie is hollands welvaren, zo als het nu gaat, rijd ik haar tot de laatste dag gewoon door, 2 a 3 keer per week..... ik heb wat dat betreft echt geluk, ik merk niets aan haar qua rijden.....ze blijft gewoon zichzelf, is lekker fit en geeft nergens om.... maar, toch is dit het laatste veulen hoor, komend jaar wil ik met haar gaan springen, en das niet handig als er een veulen inzit....
handig dat jou merrie gewoon lekker doorloopt dana. nog een weekje en dan is ze dag en nacht op de cam. leuk zeg springen zou ik inderdaad ook zonder ongeboren veulen doen
ach, toen River bijna geboren werd, heb ik ook nog gesprongen met haar, vond ze fantastisch, en river is kerngezond, maar als ik het geweten had, had ik het nooit gedaan natuurlijk
allemachtig, jullie lijken wel gek!! Wat wordt er hier gebabbeld zeg, heb twee dagen bijna niet kunnen lezen, dus sorrie dat ik niet reageer op bepaalde dingen, want die heb ik dan gewoon gemist! Hier alles ok, ga straks met Treesje rijden in de hal van onze vereniging, want op de zondagmorege is ook de kantine open enzo, dus dat is altijd wel heel gezellig!
Trees is zo vies de laatste week! Ze sopt sowieso dr hooi altijd al, maar nu roert ze dat door heel dr stal, dus als ik smorgens aan kom op stal, zit de bagger achter dr oren! Dus echt elke dag heb ik zo'n werk om dr weer schoon te krijgen, en ze heeft vier witte voeten, en ik kan daar niet tegen dat die vies zijn Ze ligt ook echt heel vaak! Het veulen voel ik elke dag flink bewegen, lijkt net of dat beestje weet al wattie moet doen!
Vind het wel gezellig zo! Ik twijfel nog over het rijden. mam was het er niet zo mee eens. Zeker omdat ik iedere avond nog scheel blijk te kijken van de koppijn. ( ik weet zelf wa da ik koppijn heb, maar vertel het tegen niemand..) Dus ik weet nog niet of ik vanmiddag wel zal gaan lessen. Als ik denk aan een uur lang een cap op me kop krijg ik t al warm. Misschien maar middagje nietsdoen.. maar dat past ook niet echt in mijn straatje... nog ff denken..
tja het probleem is, ik moet de bak afhuren voor een uur. Omdat het een binnebak is. Mijn buitenbak is een ramp (licht uitgedrukt).. en die van de club ook. Bovendien ligt die in het open veld, en met een temp. rond vriespunt en een koude wind: Nee bedankt!
Ga zo overleggen met me instructeur als ze belt. Anders stel ik het maar weer uit.
Als je zo'n hoofdpijn hebt kan je denk ik beter een dagje niets doen, als dat je een uur intensief moet gaan lessen.. daar word het ook niet minder op denk ik
ik zou het persoonlijk ook niet doen hoor, je kan als je perse wil toch gewoon gaan om enkel even te poetsen en te knuffelen. je kan beter rijden wanneer je je wat beter voelt. maar ja ik kan niet voelen wat jij voelt. hoe is het met jou missy trouwens marlijntjuh?
Ach ja. Intensief zal wel meevallen. Paardje dat ik mee wil nemen is ook al een tijdje op rust geweest. Af en toe een half uurtje in de week erop gezeten. Maar ik weet het idd nog niet. Heb ook eigelijk nog niets van mn instructeur gehoord.
Heb wel toestemming gekregen van mam om naar springles te gaan. Geen probleem, mits ik het zelf betaal én ik me bodyprotector aandoen
@ holly: middagje verzorging is misschien ook wel een goed idee. ff beetjes wassen enzo. Goed idee!