Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odess schreef:Goed net bij Odess geweest, toch ff checken. Geen spoor van een slijmprop. Wel kon ik zo bij haar naar binnen kijken tot aan haar clitoris (is dat dat??, stond in ieder geval behoorlijk open!) en was de kleur van de binnenkant van haar vulva veranderd van grijs/ licht roze gister, naar helder roze met kleine rode bloedvaatjes nu!! Uier is gewoon vol en hard, spenen zijn leeg. (maar dat zegt niets) Ook eet ze bijna niet, wat nu toch vrij ongewoon is omdat ze de hele middag ook nauwelijks heeft gegeten. Vind het toch wel spannend!! Maar een paar keer langs vanavond!
MarijeR schreef:Spannend Lola!!!![]()
![]()
![]()
Camera bij de hand?
Loolapelooza schreef:Dames (en heren) het wordt spannend!![]()
Mijn lieftallige doch licht humeurige merrie wil namelijk geen hooi eten, staart naar haar buik, houdt haar staart omhoog, de vulva is als een banaan en ik heb zo een vermoeden dat de uier begint te "zweten".
Ik heb ook een knauw kunnen incasseren ... het was naar de pillamp bedoelt maar ze miste.(ikke niet
)
Ze weet ook niet meer op welk been ze moet rusten en wisselt constant, dat doet ze al sinds vanmiddag.
De Birth Alarm zit strak om en de lampen staan op te laden (zijn natuurlijk nét nu leeg ...)
Zou het .... ?
coydog schreef:Ik dacht dat het "The Complete Foaling Manual" was van Theresa Jones.
Loolapelooza schreef:Toen ik haar staart op tilde voelde die ook wat kleverig (alsof ie vol hengstige merrie pis hing weet je wel?)
Misschien was het de slijmprop