Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 20:33

Goed net bij Odess geweest, toch ff checken. Geen spoor van een slijmprop. Wel kon ik zo bij haar naar binnen kijken tot aan haar clitoris (is dat dat??, stond in ieder geval behoorlijk open!) en was de kleur van de binnenkant van haar vulva veranderd van grijs/ licht roze gister, naar helder roze met kleine rode bloedvaatjes nu!! Uier is gewoon vol en hard, spenen zijn leeg. (maar dat zegt niets) Ook eet ze bijna niet, wat nu toch vrij ongewoon is omdat ze de hele middag ook nauwelijks heeft gegeten. Vind het toch wel spannend!! Maar een paar keer langs vanavond! Nagelbijten / Gniffelen

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:04

@ Odess: feest der herkenning! Haha! Siena is ook helemaal ingevallen bij de flanken en ook pas sinds een paar weken hooguit. Die marathons voorheen en nu een klein schopje herken ik ook! Maar de laatste dagen is hij/zij wel actief! Maar jij schreef dat een dracht van 310 dagen ook normaal is? Dus ze kunnen vanaf 310 dagen al bevallen??? Rolleyes

En met die slijmprop, heeft dat nou te maken met de bevalling ook? Heb nog nooit van een slijmprop gehoord?
Bloos
Spenen waren vandaag weer wat voller, ik zal binnenkort weer foto's maken. We hebben onze telefoonnummers ook achtergelaten bij de buurman ernaast, omdat wij er niet bij wonen kunnen we niet regelmatig even gaan kijken. Die man heeft daar een tuinderij en is daar dus de hele dag. Dat is een wat geruster gevoel als ik gewoon gebeld kan worden.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:04

Odess schreef:
Goed net bij Odess geweest, toch ff checken. Geen spoor van een slijmprop. Wel kon ik zo bij haar naar binnen kijken tot aan haar clitoris (is dat dat??, stond in ieder geval behoorlijk open!) en was de kleur van de binnenkant van haar vulva veranderd van grijs/ licht roze gister, naar helder roze met kleine rode bloedvaatjes nu!! Uier is gewoon vol en hard, spenen zijn leeg. (maar dat zegt niets) Ook eet ze bijna niet, wat nu toch vrij ongewoon is omdat ze de hele middag ook nauwelijks heeft gegeten. Vind het toch wel spannend!! Maar een paar keer langs vanavond! Nagelbijten / Gniffelen

Kraamkliniek PBen of bij twijffel meteen de DA bellen!!!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:06

Odess; stel dat Odessa nu echt wil gaan bevallen, hoe zit dat dan met die Regumate? Want die houdt dat toch tegen?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:15

HEE! Wauw! Ik zie nu "The Complete Book of Foaling" van Karen E.N. Hayes op bol.com staan!
Dat gaan we dus mooi even bestellen.. Tong uitsteken

Dit is toch hét boek? (voordat ik straks een heel idioot boek in huis haal Clown )

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:20

Hm, kan mijn berichtje niet meer editten.. Verward Het boek kost daar 30 euro. Is dat ook ongeveer wat jullie ervoor hebben betaald?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:32

oeeeeeeeeh mijn paard is exact 320 dagen Haha! Is wel erg spannend ook al denk ik niet dat ze morgen gaat bevallen Tong uitsteken In principe kan ze morgen met een veulen liggen als ik toekom Tong uitsteken Maar die uiers zijn nog niet dik genoeg...
Is het niet zo dat een uier in één nacht kan vollopen of heb ik dat verkeerd gehoord Clown ?
Pff ik kan niet meer wachten tot ik mn klein merrietje/hengstje zie Haha! Mijn kleine F..................... (ik zeg de naam nog niet Tong uitsteken ) *spaanneunnd* Haha!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:38

Hierbij een 9 maanden foto van mijn merrie. Dit was 20-2-2005 zoals je op de foto kunt zien.
Afbeelding

Nu is ze alweer een stuk dikker maar daad heb ik helaas geen foto van.

En voor Top Cob heb ik er ook een gewone foto bij gedaan.
Afbeelding

En sjoert bedankt voor het opslaan van mijn foto's!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:14

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:22

Dames (en heren) het wordt spannend! Nagelbijten / Gniffelen
Mijn lieftallige doch licht humeurige merrie wil namelijk geen hooi eten, staart naar haar buik, houdt haar staart omhoog, de vulva is als een banaan en ik heb zo een vermoeden dat de uier begint te "zweten".
Ik heb ook een knauw kunnen incasseren ... het was naar de pillamp bedoelt maar ze miste. Clown (ikke niet Knipoog )
Ze weet ook niet meer op welk been ze moet rusten en wisselt constant, dat doet ze al sinds vanmiddag.

De Birth Alarm zit strak om en de lampen staan op te laden (zijn natuurlijk nét nu leeg ... Gestoord )
Zou het .... ? Clown

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:24

Spannend Lola!!! Hyper! Hyper! Hyper!
Camera bij de hand? Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:28

spannend hoor.........ze gaan allemaal voor cheyenne......kan ik toch vast van veulens genieten.,.......

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:33

MarijeR schreef:
Spannend Lola!!! Hyper! Hyper! Hyper!
Camera bij de hand? Haha!

Met gekuiste lens, 3 geheugenkaarten (16mb, 32mb en 256mb Tong uitsteken) én reserve batterijen. Haha!
En paps heeft de zijne ook ready to go! Rock-on, dudes!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:41

Loolapelooza schreef:
Dames (en heren) het wordt spannend! Nagelbijten / Gniffelen
Mijn lieftallige doch licht humeurige merrie wil namelijk geen hooi eten, staart naar haar buik, houdt haar staart omhoog, de vulva is als een banaan en ik heb zo een vermoeden dat de uier begint te "zweten".
Ik heb ook een knauw kunnen incasseren ... het was naar de pillamp bedoelt maar ze miste. Clown (ikke niet Knipoog )
Ze weet ook niet meer op welk been ze moet rusten en wisselt constant, dat doet ze al sinds vanmiddag.

De Birth Alarm zit strak om en de lampen staan op te laden (zijn natuurlijk nét nu leeg ... Gestoord )
Zou het .... ? Clown

Jippie!! Zo mag ik het horen Vanta!! OK dan! (behlave die knauw dan Clown )

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:44

Sterkte Lola!!!!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:49

Whoeii, succes vannacht Lola! Het wordt opeens wel druk in dit topic met al die veulens die geboren gaan worden Tong uitsteken!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:00

Ohhhh jippie, het veulenseizoen is losgebarsten.
Lola, Odess ... voor jullie wordt nu het echt spannend!! Morgenochtend meteen weer even kijken Tong uitsteken

De slijmprop vindt je niet altijd terug. Bij Lee vorige keer heb ik die dus ook niet gezien; bij Pepsi dit keer wel. Mééstal betekent dit dat "het veulen in aantocht is". In mijn geval betekende dat nog 1 1/2 week 8) Haha! 7

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:03

Ik dacht dat het "The Complete Foaling Manual" was van Theresa Jones.
Word steeds spannender hier ja, wie is er nu aan de beurt.
Hopen dat het goed gaat met Odess.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:22

Oh jee........spanning stijgt! Zal er vanacht weer een geboren worden! .............veel succes voor iedereen die nu een merrie heeft die al uitgerekent is.

Hopelijk blijft odessa veulen toch nog even zitten. Maar dat komt vast goed.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:39

coydog schreef:
Ik dacht dat het "The Complete Foaling Manual" was van Theresa Jones.

Dat is die ik ook heb en waar jeddah ook heel enthousiast over is.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:40

Ja, absoluut het beste veulen boek!!

Bij Sim heb ik ook geen slijmprop gezien, terwijl ik echt er op heb zitten letten, maar het kan natuurlijk ook 2 of 3 uur voor de bevalling eruit gekomen zijn, toen was ik niet meer op stal natuurlijk.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 23:40

Vanavond op verzoek van Kraamkliniek nog even foto's gemaakt. De uier foto's zal ik met jullie delen. Ze zijn hard en warm, maar de spenen zijn nog leeg. Wat vinden jullie?
Afbeelding

Afbeelding

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:23

heb even bijgelezen had ik voordien geen tijd voor wat een vooruitgang alweer her en der.

Mac: Late reactie weet het maar echt een leuke merrie vooral die actiefoto Clown

Cheyenne/loolapelooza/quirinake: spannend spannend kom zo helemaal niet meer achter die comp weg wil niks missen maar moet ook Slapen tussendoor .

Odess: lijkt er idd op dat het toch geen weken meer gaat duren verder niet echt een bruikbaar antwoord moet het zelf ook hebben van de rest hier Bloos

Weet wel dat ik iets minder achter die pc moet gaan zitten word er helemaal hyper van Hyper!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 01:11

Kom net van een checkronde, ze had haar hooi nauwelijks aangeraakt. Haar uier is hetzelfde gebleven, ze draagt haar staart ook nog steeds van zich af waardoor ik goed kan zien dat haar vulva nog steeds lang en opgezwollen is. Als ik haar staart op til probeert ze die in te trekken (gaat niet) maar ze kan nog wel steeds haar vulva ietwat terug opspannen. (blijft wel deels open staan, maar dat is al enige tijd zo)
Ze was wel heel aanhankelijk, en veullie was erg aan het trappen ... Ach gut

Over uurtje vertrek ik weer en ben niet terug tot morgenvroeg.

Ohja, haar urine stinkt precies hard (ruikt zoutig, tenminste, dat was de eerste indruk die ik kreeg toen ik binnen kwam) kan zijn dat ik me wat verbeeld hoor, maar ze piest wel heel donker. (bleef druppeltje hangen) Toen ik haar staart op tilde voelde die ook wat kleverig (alsof ie vol hengstige merrie pis hing weet je wel?)
Misschien was het de slijmprop Verward

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 01:19

Loolapelooza schreef:
Toen ik haar staart op tilde voelde die ook wat kleverig (alsof ie vol hengstige merrie pis hing weet je wel?)
Misschien was het de slijmprop Verward

Zat het onder aan haar staartwortel? En half in haar staart? En houdt het het midden tussen smurfensnot en lijm? Dikke kans dat het dan de slijmprop was Haha! .

Het klinkt wel alsof jouw merrie een heel eind is, Lola Go jij! Go jij! !!!