Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Balko schreef:cp112 schreef:Dat weten we zo niet helemaal omdat we niet weten van welke merrie![]()
Maar er zat nog niks aan qua haar of pigment en het was ook niet zo heel groot
Oh ik dacht dat van de 6 er 5 uitgesloten waren en dus de onvangbare de enige overgebleven was die t kon zijn..
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
. Gelukkig lijkt wild thing inorde. Ik duim mee dat ze gewoon nog fijn veulens kan krijgen. Sneu dat dat net bij haar gebeurt terwijl zij zo fel is met dr veulens
Wat een af veulen is het al met dat aantal dagen dracht. Ik snap volledig dat je er mentaal even door zit
. Hier krijgen ze nu ong 1 klein schepje (800gr). Als ze bevallen zijn worden dat 2 schepjes per dag. En als de veulens ouder zijn 2x per dag een grote schep ( ong 1,2 kg)
is Bailey nog steeds zo rond
je ziet het goed dat je merrie drachtig is
Ze lijkt meer naar onderen te dragen als naar opzij of lijkt dat maar zo?
. Dat paneren valt nog wel mee zo te zien. Maar ik heb hier dan ook enorme smeerkezen
Snap volledig dat je door alle ellende van de afgelopen jaren nu minder enthousiast bent. Je hebt ook behoorlijk wat pech gehad
Welke merries denk je dat het is? Kon je iets zien aan het veulen nog?

Wat een buik al. En ze is pas 6 juni uitgerekend
Ik zal onze andere merries ook eens in de begin post laten zetten.
Maakt mij wel zenuwachtiger!
Maar die mag nu lekker niksen. Die van jou doet het leuk in de lange lijnen! Ze lijkt al aardig rond 
Wat is ze rond zeg!!

.
Dusja ik doe alles in mijn macht om zeker te zijn dat ik niks mis kwa tekenen. Overigens probeer ik 1x en als er niks uitkomt ook prima. Maar heb hier 1 merrie die standaard met bijna niks uier bevalt en PH is mijn enige indicatie dan
Merk je ook zelf al dat ze het zwaarder krijgt?
Plakkerige melk, nam niet meer op in het papiertje, verkleurde ook niet, banden slap, uier vol.. 
Merries

baudyh schreef:Heeft iemand hier de camera’s van Bascom op stal. Ben me aan het oriënteren om 3 camera’s aan te sluiten op stal zonder WiFi.
Dit lijkt me een mooi systeem.
Vroeg me af of iemand deze ook heeft ?
cp112 schreef:baudyh schreef:Heeft iemand hier de camera’s van Bascom op stal. Ben me aan het oriënteren om 3 camera’s aan te sluiten op stal zonder WiFi.
Dit lijkt me een mooi systeem.
Vroeg me af of iemand deze ook heeft ?
Ja wij al jaren. Werkt heel fijn.
Al loopt onze wel op wifi (of kabel dat weet ik niey zeker meer)