Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1502 schreef:2a: jeetje wat een dierenpech zeg! Hopelijk nu iedereen weer gewoon gezond
stalMely: fijn te lezen dat het goed gaat met je dame!
Stal HD: gefeliciteerd met Enya.
En CP112 ook natuurlijk!
Lavitabella: welkom en gefeliciteerd, knappe merrie!
Tinkert-je: weet je, het nadeel van sociaal media is dat iedereen op kan schrijven wat er in hem/haar opkomt, dus ook een hoop negativiteit, er is geen filter. De kunst is om het naast je neer te leggen, als jij nu weet dat je een bewuste keuze hebt gemaakt die je kan verantwoorden, dan laat je mensen toch gewoon die het nodig vinden om je te schofferen! Niks van aantrekken, er zijn voldoende mensen die het wel leuk vinden! Richt je daar op! Gewoon blijven updaten hoor!
en hier dan buikfoto's van Dolce... nu ja buikfoto's. tis nog niet echt wat.
[ [url=m/hoR3rb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qMdtqW.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovejouuuIB schreef:Birdie60 schreef:Orange is nu 172 dagen. Op de foto valt haar buik nog niet zo op.
En volgens mij wordt het veulen een prof voetballer. Die gaat flink te keer in de buik.
Wat gaaf dat je dat al merkt!
Sta elke dag aan die buik te voelen maar ik voel nog helemaal niks..
ynekes schreef:Wauw... wat leuk zeg, al die foto's van de groeiende buikjes. Onze Yfke is nu 134 dagen. Ik heb het idee dat ze een beetje een boller buikje krijgt al twijfel ik of dat niet van haar grote eetlust komt
Ze was nooit een grote eter maar de laatste tijd is ze wel meer gericht op haar voer en lijkt ze meer behoefte te hebben. Misschien komt dat wel van de dracht.
Zo'n eerste keer alles meemaken is best spannend!