Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mooney schreef:Ik heb geen letter die ik moet gebruiken, dat is op zijn eigen manier ook best lastig... al de mogelijkheden..Mijn favoriete merrienaam begint met een L en voorkeur voor hengst met P of M. Maar de lijst wordt steeds langer dus kan nog alle kanten op haha.
Fotsy schreef:inowa gefeli met pepper, ze ziet er goed rond en gezond uit, ocharme grote liefde met kindlief, dan toch maar wat laten bijlopen inderdaad.
hebben jullie klagen![]()
volgend jaar moeten de veulens hier met een UUUUUUUU jaja een U beginnen, vreselijke letter, al die namen klinken zo negatief, Ursula, Udela, Ula
![]()
en bij Flo moet het in het engels zijn, ja veel engelse woorden bestaan er niet met een U, heb me al suf gezochtmaar ik kom er wel, de lat ligt ook hoog
als je geen beginletter hebt dan kan je altijd paps en mams naam combineren en dan een thema zoeken voor de roepnaam, zoals ik disneynamen gebruik voor de pony's en bloemennamen voor Flo haar veulens
kabayo spannend zeg,
carmuh werkenoeie dat kennen ze hier niet
dus kan je niet helpen
AniekR schreef:Haha Marije, i.p.v. een gat graven, zou ik dan eerder een verhoging maken. Als ze in een gat staan valt het helemaal op.
Zou inderdaad wel erg vreemd zijn als jij een jaar geen veulens krijgt
Lang niet de enige dus die ook al rondkijkt voor de hengstenkeuze voor volgend jaar.
Knolselder, dat ziet er goed uit zeg!
En tja niet van mini's of van kleurtjes houden. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en eigen ras ook. Iedereen moet ook gewoon lekker fokken waar ze zelf het meeste van genieten denk ik dan. Ik hou niet echt van de zogenaamde populaire/speciale kleurtjes. Maar daarom kan ik nog wel genieten van een hele knappe palomino of bonte of gestippelde. En als het wel een goede hengst is, zal ik hem er niet om laten staan. Staat ook nog steeds een smokey hengst op het lijstje en dan zeg ik ook altijd sarcastisch; zou je net zien dat ik daar een palomino uit krijg![]()
Kabayo, ja ik weet niet hoelang dit meisje hem nog tussen de pony's mag starten en of ze hem daarna ook weer door iemand anders laten uitbrengen. Wordt nog even afwachten vrees ik.
Guppekop wat een mooie combinatie ook!
Silly, wat balen dat de wond weer open was. Hopelijk kan de DA de schade wat beperken weer!
Ik heb een tijdje langs de wei gezeten en toch wat eerste buikfoto's kunnen schieten;
[ [url=m/B9Ho99.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ye5NDf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn dames (Lies boven, Roos onder) allebei nu op 107 dagen.
[ [url=m/iczyuX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mariska's dame zit nu op 109 dagen
[ [url=m/Kunw06.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lies en Roos heb ook een tijd lang heerlijk staan soezen samen (muts en muts ^_^). Merk wel dat hun veulentjes niet meer zo belangrijk zijn en ze zijn weer erg aan het plakken samen. Lies begint nu wel bloot te worden op haar rug, veulen begint wel aan haar te trekken. Roos heeft er nog niet zoveel last van
Carmuh schreef:Ik wil me hier graag ook weer melden. Heb me in het begin wel gemeld maar eigenlijk niet meer bijgehouden aangezien jullie zo snel gaan haha
Wil het nu wel meer bij gaan houden aangezien we inmiddels op 133 dagen dracht zitten en ik graag meelees met iedereen zijn ervaringen etc. Het word voor mij en de merrie het eerste veulen dus vind het erg spannend.
Is iedereen hier gewoon nog aan het werk met hum merrie?
Merken jullie al verschil kwa lichaam etc?