anastacia die van jou hebben flink geschuurd zeg! Ik hoop dat mijn merrie dit jaar haar staart weer netjes houd. Vorig jaar heeft ze helemaal niet geschuurd, nu even hopen dat ze dat dit jaar ook niet doet
annastasia
Geplaatst: 12-03-11 18:49
marrlinde schreef:
Vandaag niet geweest, moest van 8 tot 3 werken en vannacht was het ook laat dus had echt geen kracht meer!
Watje
GIster verjaardag gehad. Was om half 1 pas richting bed en om 05.00 ging de wekker al weer. Werken van 06.00 - 14.30 toen boodschapjes gedaan en richting de paarden. Maar nu zit ik toch wel wat te knikkebollen.
Ben je ook zwaar verkouden erbij? Moet je ook 8 kilometer fietsen naar de paarden? Moet je vanavond ook weer naar de verjaardag van je neef? En heel veel schoolwerk doen omdat je over een paar weken examen hebt?
Nee, gelukkig niet verkouden. Moet wel 9 km naar m'n paarden, en moet vanavond ook weer weg. En school dat heb ik nu maar ff afgezworen, daarintegen wel werkweken van ca 40 uur, en ook nog huishouden, bedrijf etc etc.
ik werk zelf 4 dagen in de week van 8 tot half 6(grotendeels staand/lopend werk),vind ik meer dan zat Ravina staat op 3 km van mijn huis.
natuurlijk daarnaast dagelijks de verzorging van Ravina,tegenwoordig ook een aantal zondagen jureren,en ik ben begonnen met hardlopen wat ik 's avonds doe.