haha......dus lange dracht bij merrie-veulens gaat bij deze niet op
Nicole288
Geplaatst: 26-03-09 21:49
frenia: Die eerste foto naast Angel, wat is hij enorm!
XLC gefeliciteerd! Wacht ze zo lang en dan na een paar druppels meteen een veulen!
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 26-03-09 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Danae
Geplaatst: 26-03-09 21:49
Frenia, jee, wat een lange stelten, maar wel weer een heel erg leuk koppie erop... proficiat..
Gem
Geplaatst: 26-03-09 21:50
Nog eentje vanavond!! XLC70: van harte PROFICIAT! Ben wederom heel benieuwd!
Frenia, het zijn echt foto's die precies weergeven hoe zwaar de bevalling geweest moet zijn. Ze zijn prachtig en indrukwekkend. Zo ook het veulen, indrukwekkend groot !!
Kreeg een telefoontje van een enthousiaste Maseike, ze hadden nog geeneens tijd gehad om te kijken wat het was .
Rest van de info volgt straks van haar zelf .
quintusgl
Geplaatst: 26-03-09 21:52
Ik heb Heidie nog niet gezien vandaag.........(of wel?) Spannend, wie weet. Zal voor haar ook wel lekker zijn als de merrie bevalt. Die heeft er ook al aardig wat nachten opzitten ondertussen.
*post hieronder geeft aan dat ze idd een veulen heeft !)*
Laatst bijgewerkt door quintusgl op 26-03-09 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marlijn
XL: Gefeliciteerd!!
Frenia: Hij is echt gigantisch.. Hoe krijgt Angel het gepresteerd! Wat een kont zeg, ik snap wel dat dat niet paste. Hij is breder dan Fynn, die bijna een week oud is.
Laatst bijgewerkt door _Marlijn op 26-03-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
iesolde
Ik lees altijd mee met jullie verhalen en ga me nu ook maar eens melden. Ik heb 2 schetlandmerries drachtig, 1 grote maat (petra) 15 april uitgerekend en een mini maat (Long Meadow) 7 juni uitgerekend. Petra schiet al aardig op, ze heeft al flink uier en heeft enorm last sinds gisteren van een plaat oedeem onder de buik. Kben benieuwd hoe lang ze het nog gaat volhouden
verder bokt en springt Hayo door de stal, ziet er ook al véél witter uit en stuk wakkerder ook dankzij zn talrijke dutjes en drinkstops tussendoor Angel voelt zich goed, staat nog opgetrokken, maar verder geen trillende spieren meer en ze had zin in voordroog en snoepjes
en ik heb Hayo voor het eerst sinds zn geboorte trek en sleur-actie aangeraakt weet niet wat het was, maar nadat ie eruit was, navelstreng ontsmet was en hij zn prik had gekregen, durfde ik er niet meer aankomen gek he... Vond dat ik mezelf nu maar eens moest overwinnen en heb het aangedurfd En ach, tis toch weer zo'n typisch angel-kind he kreeg meteen zoentjes en kriebeltjes terug héérlijk! die sluit je altijd meteen in je hart
marlijn: eerste kraamvisite is achter de rug en dir vroeg of ik zeker wist of ie pas geboren was en niet toevallig al een week of 2 oud was
Suusw
Geplaatst: 26-03-09 21:58
Gefeliciteerd allemaal!!! Wordt dit net zo'n babyboom als zondag?? (het was toch zondag dat er zoveel veulens waren geboren?)
Laatst bijgewerkt door Suusw op 26-03-09 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt