Hier verder alles rustig aardige buikjes dus neem aan dat alles nog goed zit, of ik voer weer teveel.

Hoop dat het weer een beetje opknapt en ook doorzet kan ik binnenkort eens wat knappe pics maken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marlijn schreef:appelflap..
Meagan is net bevallen van een bruinbont hengstveulen..
Mijn moeder was de stallen uit aan het mesten toen de vliezen braken. Ik ben toen zo snel mogelijk naar huis gekomen maar het veulen wilde niet komen. DA gebeld, het veulen lag in een stuit. Gelukkig waren we thuis en hebben we het allemaal zien gebeuren.. Zou niet willen weten wat er was gebeurd als ze morgen zou verwerpen terwijl iedereen de hele dag weg is.
Meagan zelf staat er wel goed bij, ze is alleen heel beschermend tegenover het veulen.![]()
Nicole288 schreef:Nieuwe mensen en mensen die zichzelf nog niet in de lijst op pagina 1 terugvinden: geef even de naam van je merrie, de hengst en de uitgerekende datum door, dan kunnen we jullie merries er ook bij zetten!
Rian1984 schreef:oww jee meis!
Niet weer he... potverdimme!
TabeR schreef:Rian1984 schreef:oww jee meis!
Niet weer he... potverdimme!
is dit vaker gebeurd
Pletje123 schreef:Voeren jullie trouwens al merriebrok? Ik ga er vanaf vandaag mee beginnenAankomende donderdag is ze 7 maanden dragend.
In principe hoeft het pas vanaf 8 maanden, maar ik merk dat de merrie steeds meer staat te "dutten" op stal. Haar buik wordt nu ook steeds duidelijker.
Pauk schreef:Jeetje Marlijn Het zit je niet mee.. Sterkte!
@ Nicole288.. Daar durf ik op te wedden.. Alonna is altijd te vroeg..
Kan iemand mij iets uitleggen over een Clysma.. Ik heb tot nu toe altijd allleen maar merrieveulens gehad..
Wat is het waar is het voor en wat doe je ermee.. en nog belangrijker.. Hoe gebruik je het op je hengstveulen..
Ik verwacht stiekem namelijk dat de dames er allebei een hengst uit gaan gooien