@Phia: een positieve draai aan HM's staart: hierdoor lijkt haar zwangere buik nog zwangerder

. Ze heeft idd een heel mooi hoofd. Heel mooi portret van de Majesteit!
@Lola: Vanta is nu toch echt aan de beurt hoor! Haar uier is misschien niet vol, maar Vanta zelf ziet er toch echt wel echt vol uit ...
@Mirjam: ik hou voor het gemak ook 11 maanden aan, maar ik weet dat dat aan de korte kant is, dus ik tel daar maar alvast een paar dagen bij

. Verder houd ik steeds de "mijlpalen" in de gaten. 320 dagen=volgroeid; 340 dagen is het gemiddelde; 359 dagen = Lee
@jeddah: bij Shane kwam het wel moeilijker op gang dan bij Gracie (die heeft 5 keer gepoept in het eerste uur van haar leven en heeft 1 keer zo hard staan drukken dat ze voorover met haar hoofd tegen de deur aan kukelde:

!!). Bij shane kwam er na een uurtje of 2 wat en toen pas weer een paar uur later.
Speaking of

: Lee is vandaag 312 dagen drachtig en ziet er zo uit tijdens haar favoriete bezigheid

:

Een actiefoto van Lee

:

Hee: buik weg

!! Overigens heeft ze vanmiddag niet echt een lekker dutje gedaan. De buik ging vreselijk te keer, dus Lee was een beetje voor zich uit aan het mopperen

...