Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik vind het prachtig haha. 

droversrun schreef:Hebben hier veel mensen al ellende gehad met de geboorte of daarvoor uiteraard? Is mijn eerste jaar in dit topic..
Wij hebben 2 jaar geleden een veulen verloren aan rhino helaas. Veulen was alleen al volgroeid genoeg om het 3 dagen vol te houden, wij wisten toen nog niet dat het rhino was. Was echt heel sneu. Nu weer rhino hier dicht in de buurt dus ik houd mn hart vast.
droversrun schreef:Hebben hier veel mensen al ellende gehad met de geboorte of daarvoor uiteraard? Is mijn eerste jaar in dit topic..
Wij hebben 2 jaar geleden een veulen verloren aan rhino helaas. Veulen was alleen al volgroeid genoeg om het 3 dagen vol te houden, wij wisten toen nog niet dat het rhino was. Was echt heel sneu. Nu weer rhino hier dicht in de buurt dus ik houd mn hart vast.
. Die andere heeft overigens nu wel een kerngezond veulen gehad die al 2 word dus! 

Dus ons motto is; gezond gaat voor alles
We verwachten begin 2018 ons 10e veulentje
ik denk dat dat vooral haar bolle babybuik geeft
Of misschien vertekend het. In werkelijkheid is Jupi wel echt overduidelijk de dikste..
e

dat ze maar mooi groot en sterk word komende 2 jaar 
Wanneer het veulen geboren moet worden moet ik de camera even verplaatsen naar de grotere stal want een normale box is gewoon te krap!