Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toont al aan hoe je erover denkt
En reken me ook maar bij dat clubje hoor. Imperiosa is gedekt 17 mei 2016, vandaag dus 318 dagen, maar volgens de vroegere fokker gaat ze makkelijk 14 dagen over tijd
dat wordt dus ook wel iets van 350-355 dagen wrs.
Worden nog lange dagen dus
Arme Gentle zijn haartjes geplukt. Furioso moet straks prikjes voor een bloedkaart die naar Spanje moet voor DNA-controle
mooi zicht. Kleine Furioso mag van mams al een heel eind verder weg lopen. Hij loopt wel braaf mee met mams en luistert al redelijk goed.
Kwam op mijn vingers sabbelen
Maar vanaf ik een vinger beweeg is hij terug weg. Hopelijk kunnen we dit wel stilaan opbouwen zodat hij me leert te vertrouwen
Maar goed, dat is gelukkig geen gewoonte... Anouk heeft al een mooi uiertje zeg; zal zo je topic even aanstippen 
zeker omdat ik de jonge dames af en toe probeer te nemen voor showseizoen en de 2 oudere beweging wil geven..

sorry!
Gelukkig niet teveel gestoord deze nacht
ik ben het wachten zò beu! Maar ik ben blijkbaar niet de enige

hier schijnt het vrijdag en zaterdag mooi weer te gaan worden, dus ik hoop dat ze dan éindelijk haar veulen er eens uit wil gooien.

Vulina schreef:Ah wat lief Kiki!
Valt mij nog erg mee hoe beschermend de merries zijn. Tegenover andere paarden zijn ze wel levensgevaarlijk de eerste dagen, maar wij mogen er zo bij..
Ze is slim genoeg om te weten dat Sierra, ondanks haar klappende tanden en vermorzelende blikken, haar niet kan raken met de wand ertussen.
Ik denk van niet, gisteren kwam hij toch al zeker 5 keer opnieuw kijken en snuffelen. Ik moet me alleen klein maken, anders ben ik blijkbaar te imposant

Hoop jij dan mee dat ik eindelijk ook een merrietje krijg?
Troost je,ze loopt gelijk met Clio en van haar weet ik eigenlijk niet hoe lang ze normaal draagt. Ze is ook al een jaartje ouder dus wie weet houdt ze het wel extra lang binnen. En gaat Kees eerder. Van mij mag je hoor.
Clio is toch niet mijn merrie.
Hééél frustrerend.
Frustererend.
Ze mogen vanavond naar de kraamstallen verhuizen,kunnen ze alvast wennen. En de twee boefjes die al geboren zijn krijgen dan een grotere box.
en daarom even niet zo veel tijd over om op iedereen te reageren. Maar ik zal mijn best blijven doen