Smakelijk Vientje.
Misschien wat mayonaise of ketchup erbij om het wat beter naar binnen te laten glijden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
super nieuws vientje! En succes met het t opeten van je schoen
Vulina schreef:Pinda Suprise!
De DA moest ook al erg lachen, maar was volgens mij net zo blij als ik 
Maar goed, leer met BBQ saus is vast bijna net zo lekker als een biefstukje met BBQ saus
CubaLibre schreef:Hier is er mij in van t verleden ook verteld dat enten voor Rhino alleen zin heeft als de hele stal geënt word... Veel stallen doen t echter niet en dan is het dus idd zonde van je geld om te enten.
De belgische die wij voor entingen gebruiken (stuk goedkoper, staleigenaar let op de centjes) had me juist de rhino dus aangesmeerd, van degene die ik normaal heb kreeg ik dus te horen dat het geldklopperij was. Vientje schreef:Uhm....mijn hengstige merrie blijkt echt hardstikke drachtig!we hebben een Pinda!
![]()
![]()
compleet onverwacht is het toch gelukt! Hele mooie vrucht, mooi drachtige baarmoeder, u op de Regumate voor de zekerheid. Spannend!
En ik maar verkondigen dat ik mijn schoenen op eet als er wat in zit, oepsie
Vientje schreef:Uhm....mijn hengstige merrie blijkt echt hardstikke drachtig!we hebben een Pinda!
![]()
![]()
compleet onverwacht is het toch gelukt! Hele mooie vrucht, mooi drachtige baarmoeder, u op de Regumate voor de zekerheid. Spannend!
En ik maar verkondigen dat ik mijn schoenen op eet als er wat in zit, oepsie
en gefeliciteerd, dat is alvast de eerste keer dat ze je goed voor de gek houdt, dat belooft! 

Gefeliciteerd met de nog steeds gezonde beeb!
Maar goed, nu madam op de Regumate en dan hebben we volgens de DA echt alles eraan gedaan wat op dit moment binnen onze macht ligt om Pinda aan boord te houden. Dat is wel een prettig gevoel, aan de inzet zal het niet liggen!

En morgen Roos op de 80 
.