Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jennyk schreef:sharon: balen dat je vanavond weg moet want als ik het uier zo zie zou ik ècht in de buurt blijven!
inowa: dat is vaag van winoa! Ze was gescand?
inowa schreef:sharon,is het vandaag voor het eerst dat de melk eruit druppelde?
want heb een idee dat het vanavond/vanacht gaat komen als ik het zo zie.
ik ben ook erg benieuwd naar peeps foto,s
en fakhour is echt heeeeel erg leuk haha
ik heb vandaag pepper even gepoetst(eindelijk enigszins schoon) en viel me toch op dat die buik nu flink aan het groeien gaat.
was aan het kijken naar haar buik en je kon echt precies zien waar het veulen lag.
begint dan toch echt te kriebelen tot het veulentje komt,ben stiekem wel heeeeeel nieuwschierig wat pepper x simba gaat worden.
in elk geval(en hopelijk,maar waarschijnlijk wel) een heel typisch veulentje....
ik zal straks eens een goede foto maken van pepper haar buikje,en meteen de jaarling nog eens op de foto want die is weer flink gegroeit.
en nog een vraag.....winoa lijkt ineens zucht voor het uier te hebben???!!
echt zo,n hele bult voor het uier en uier lijkt wat uitgezakt.
echt raar want die is in principe niet drachtig...
KootMiraDrum schreef:Moggel
we gaan straks de camera ophangen, en testen.
Kan mijn halsteralarm NERGENS meer vinden...... ik zal toch niet een niewe moeten kopen he...... (heb gisteren voor de zekerheid Robor toch maar even gebeld, een nieuwe kost 895 pleuro....)
SharonIndezz schreef:pff ik hoef dadelijk niet eens meer uit eten zo'n buikpijn heb ik ervan:P heb dadlijk nog meer last van weeën als Rose zelf ben ik bang:P