Ja en dat laat je natuurlijk niet zien he op bokt
Zooooo dat zijn al aardig wat tietjes die daaronder hangen zeg:)
Nou speciaal voor jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ik zal zelf ook eens kijken of ik weer een uier kan bespeuren, ik vind dat die van jou al wel veranderen
. En op vakantie moet natuurlijk nog wel kunnen, of je moet een maand weg willen blijven, maar dat zal wel niet
Ik gebruik ze ook vaak, alleen komen ze dan net van een andere duitse site af. Kan ze helaas nu niet gebruiken, op mijn werk zit ik op een sunray (unix met illegaal explorer
) maar alles wat beweegt werkt niet daarop.

Super hoor! Blijft zo'n geweldig gevoel.

Nog maar 4 weekjes, dat schiet op.
Mooie buik heeft ze hoor.
Geweldig zeg!!
En ze kunnen zelfs met dikke buiken nog práchtig bewegen.

Het zou zó die van mij kunnen zijn
Ik denk dat Angel toch wel zo'n 500 kilo weeg hoor!
Mijn Milo weeg al ongeveer 300 kilo! Als ik die van mij ontworm krijgen de volwassen paarden allemaal een volle spuit voor 600 kilo. Al denk ik wel dat Angel iets lichter is vanwege haar maat.
Shayla blijft een práchtige merrie! En je begint nou toch goed haar buik te zien zeg! 

Verder is onze hond gedekt, dus hopelijk krijgen we rond 19 April een prachtig nestje pups!
[/quote]
had hij besloten dat 3 paarden toch wel teveel was en Hementa moest verkocht worden (toen drachtig van Balougran Z), wij hebben haar mee genomen en al heel snel bleek dat zij niet gewend was om aan een halster te lopen, je kent dat wel, 's morgens staldeur open, dames de wei in en 's avonds op dezelfde manier terug.
als een tank en tja dat Duits komt natuurlijk door haar bloed

ik heb dat nét wél geleerd van oudere fokkers, dat je die kleuren moet mixen om zo ervoor te zorgen dat je niet te licht/te donker gaat. Had ook altijd mooie keuringsresultaten
maar ik denk eigenlijk dat het maar net is zoals je zelf je ervaringen doet. de ene zweert op iets bepaalds wat de andere helemaal uit den boze vind 

tussen elke 3 happen gras door, krijg ik een natte zoen
jij had de links van mij toch? Is al weer een tijdje geleden, maar goed. En de smilies zijn voor iedereen
En als ik de tijd heb, zoals nu
bestook ik jullie er lekker mee

Ronini is echt schitterend!
,en inderdaad,best dat je die birthalarm ook wat aflaat.
,Nikita is niet veel veranderd,gelukkig,en vanaf nu mag het ook hé!

mooize zwarte paardjes (L)