weet al niet meer op wie ik allemaal wou reageren 
shayla: hai! vind het zo grappig, eigenlijk zijn onze merries op dezelfde dag gedekt toch? maar doordat ik op 335 dagen reken, kom ik uit op 11 maart en jij op 15 maart 
vind haar nu toch een aardig buikje hebben gekregen 
ik ben overigens wel chakotay-fan 
super idd dat ze nog graag bereden wordt! Bij angel isdat nu toch echt niet meer (al een tijdje niet meer)
faniek: zo zie je maar weer
ik heb dat nét wél geleerd van oudere fokkers, dat je die kleuren moet mixen om zo ervoor te zorgen dat je niet te licht/te donker gaat. Had ook altijd mooie keuringsresultaten
maar ik denk eigenlijk dat het maar net is zoals je zelf je ervaringen doet. de ene zweert op iets bepaalds wat de andere helemaal uit den boze vind 
mooie uierverandering bij nikita! die gaat ervoor hoor! 
ben benieuwd naar de cam!
borderdan: was dat jouw merrie met zo een kant veel en andere kant bijna geen uier? hier dus ook bij Angel. Nog steeds geen veulen? Arme jij
sjoert: ik sta er steeds weer van te kijken dat dat al een tank op leeftijd is

schitterend hoor!
update van hier:
donderdagochtend worden mijn dames hun ijzers eraf gehaald 
uier is aan de rechterkant weer vergroot bij Angel, linkerkant is weer bijna helemaal weg 
ik vind het toch erg raar zo hoor... maar ze had gewoon aan twee kanten gelijke uier en netjes melk vorige keer, uier is ook niet ontstoken geweest ofzo, dus ik hoop maar dat alles in orde is en het gewoon haar manier van doen is (kan er nu toch weinig aan veranderen...) heb overigens mezelf niet kunnen bedwingen en eens "getrokken" aan die linkerkant en er kwam toch "melk" uit (nuja, echt melk kan je dat nog niet noemen)
vandaag ook weer uit wandelen gegaan om grasjes te eten, dik half uur vandaag.
En Angel is daar helemaal happy mee
tussen elke 3 happen gras door, krijg ik een natte zoen