Mijn kleine man heeft de naam Verdorie gekregen. Naar mijn te vroeg overleden pony Doornroosje. Die we altijd Dory noemde, maar altijd zo stout was dat dit meestal Potverdory werd. En deels omdat ik er echt van overtuigd was dat het een merrie zou zijn.
Hij en mams doen het gelukkig top nu. Grote broer Spruit is helemaal in zijn nopjes en over de zeik als hij mama en broer niet ziet. Knappe grote broer is het.
Vonk voor het eerst ff buiten. Hij heeft met zijn lange stelten nog wel wat uitvouw tijd nodig.
nieky1993
Geplaatst: 21-03-25 20:27
Muronia helemaal begrijpelijk hoor dat je afstand neemt van het topic je hebt ook tijd nodig om alles te verwerken. Hopelijk tot in het topic van 2026.
Suffie Die heeft idd een serieuze buik
Myrthee leuk veulen en vind de naam helemaal geweldig
Orlinde welkom. Heb je ook foto's van je combinatie?
Winston_f Gelukkig was er niks aan de hand, een geruststelling.
Meissieline Hier kon ik bij Adora (332 dagen) ook pas sinds vandaag testen. Je merrie is al goed bezig aan uier ontwikkeling.
Tinniie Dat wordt spannend
Fleuribelle Bij jou ook spannend dus
Baudyh begrijpelijk dat die nog tijd nodig heeft om uit te vouwen, wat een joekel
Hier wordt het spannend met Adora. Uier is een stuk voller. Gisteren kon ik geen ph testen. Om 16u ineens wel en was de ph 7.2. Net om 19u schommelde de ph tussen 7.0 en 6.8 en was de melk al troebelig aan het worden ipv helder. We gaan dus weer in waakmodus dit wordt Adora haar eerste veulen.
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Tinniie - Jade - 345 dagen Imani_abby - Mini - 343 dagen Memerel - Eef - 339 dagen Nieky1993 - Ashley - 337 dagen Nieky1993 - Adora - 332 dagen Boelles - Sisi - 330 dagen Meissieline - Incrediblue Spotted Fayline - 329 dagen Fleuribelle - Hanka - 329 dagen Crazy_Funky - Malibu - 326 dagen Knolselder - Belle - 315 dagen RanjaRietje - Goldsberg's Charinde - 314 dagen Knolselder - Merel - 305 dagen Luna2006 - Belle - 303 dagen