Anso daar heb je helemaal gelijk in. Maar ben dan weer bang als het te zwaar is dat niet goed is voor de veulenbeentjes dus dan maar vaker slepen en kijken of er het sproeisysteem weer kunnen aansluiten zodat indien nodig effe kan sproeien.
Muronia ja hè.. ik dacht ik ga weer effe zo’n foto maken maar het past amper in het beeld
Phileine83
Geplaatst: 04-03-24 21:57
Kiko Jouw merrie gaat nu ook wel hard. Het komt ook echt al dichtbij hè? Zo leuk, spannend hè? Mijn merrie moet nog 49 dagen totdat ze “veilig” is. Goh ik zie er zó naar uit joh
Muronia Ook nog een allergische reactie erbij, werd dat nog spannend? Is het nog duidelijk geworden waarvoor ze allergisch was of helemaal niet?
Seven Ze houdt je wel in spanning zo. Ben benieuwd
Ja ze maakt het erg spannend Stond weer te draaien, te graven, de wanden er zowat uit te duwen en nu alweer een uur een standbeeld
We wachten maar gewoon geduldig
nieky1993
Geplaatst: 04-03-24 22:00
Shadow33 Ze ziet er idd erg breed uit.
Janinevv Gelukkig is ze weer de oude.
Cynthia82 heerlijk om te zien is dat hé
Balko wat een leuk veulen zo . Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb je al een naam?
Phileine83 ik had nogal ruzie met mijn gsm gisteren en blijkbaar de lijst 2x gekopieerd heel fijn dat je merrie nog zo fit is.
Muronia Ze groeit echt hard idd kwa buik.
Annash leuk om mee te maken en idd goeie stress test en ervaring
Kiko Dat was een hoop volk bij elkaar dus zo te horen. Je merrie haar uier vult mooi door al.
Am_horse Gelukkig mag Nigrante bij de veulens. Zal voor haar ook fijn zijn. Vervelend is het zeker als ze telkens meppen krijgt
Kimwilliam Heb je toevallig ander hooi of net een nieuw pak geopend? Soms krijgen ze hier dan ook sneller last in de dracht van ander hooi.
AnsoDM Als ze weer bevalt rond 320 dagen hoef je iniedergeval niet lang meer te wachten
Sabbuh jullie hebben inderdaad bij bijna alles tegenslag gehad. Hopelijk kun je nu wat genieten van ze en komen ze er vlot bovenop. Mooie naam heeft ze gekregen.
Seven klinkt toch best wel spannend al
Hier maakt Loes het spannend. Uier is een heel stuk voller en spenen vullen ook nu. Haar ph was rond de middag gezakt naar 6.8 en rond 17u naar 6.5 en het is een plakzooi geworden net gecontroleerd maar was nog steeds 6.5. Vorige keer toen ze eenmaal begon te dalen beviel ze binnen 24u. Dus houden haar scherp in de gaten. Ze is super rustig maar zij is sowieso een merrie die weinig laat zien normaal
Phileine nog 9 dagen tot veilig dus we schieten op. De tinker is weg dus nu kan alles weer bij elkaar en zie echt dat ze gemist heeft. Ze staat regelmatig te kroelen en soms ook nog even spelen alleen is z emu sneller moe. Maar zie haar nog rennen. Dus goed teken dat ze daar nog puf voor heeft!
Nieky jaa vind echt bijzonder om te zien. Hang nu meerdere keren eronder om te kijken. Hopelijk laat Loes jou niet lang wachten.
Am wat is Wild thing rond zeg. Je zou bijna denken dat ze op ontploffen staan..
Seven hopelijk word je snel verrast door een veulen!
AM, wilde m verkopen maar dat word denk ik niks hahaha. Wow WT word echt groot.
Nieky, je hebt de naam niet gemist. Ik ben er nog niet 100% uit. Wil graag een originele naam. Maar merrie heet Hillene, vorige merrieveulen Suzalene (naar dochter Suzan). En dit veulen denk ik Unique-Lene. Verwijzing naar een fantastische merrie waar ik voor het eerst Z2 mee mocht rijden. Maar klein beetje in mij twijfelt omdat de naam Unique natuurlijk vaak voor gaat komen dit jaar en dat vind ik minder. Kom maar door met een knappe baby!
Sabbuh, mooie naam, hoe gaat het nu met het veulen?
Seven, dat word een slecht nachtje dus
Hier doet het veulentje het erg goed. Gisteren nog bloedje getest op antistoffen en dat was top. En een diepe klysma. Het veulen drinkt super maar de gele mest heb ik nog steeds niet gezien. Dierenarts zegt me om gewoon rustig te blijven, zolang veulen goed drinkt, en niet koliekerig dan kan er weinig mis zijn… Morgen ochtend weer goed billies kijken. Ze wandelt al gezellig mee naar buiten en is halstermak. Ook geniet ze intens van kriebels . Ik ben zo verliefd…
Even snel doorgelezen. Erg veel gewerkt afgelopen dagen. Sabbuh dat was heftig. Toch voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk gaat sterre met sprongen vooruit en heeft mamma geen nare bijwerking/nasleep van de bevalling.