Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
splenius schreef:Symke schreef:Gefeliciteerd vienna en Wpaard
Hè wat balen splenius! Ja weg brengen geeft wel rust maar is wel best duur voor een heel seizoen...
Welke regio zoek je?
Ze staat in zuid-holland
Maar de plek zou dan niet uitmaken als ze maar drachtig wordt zonder al te veel dierenarts kosten.
splenius schreef:Symke schreef:Gefeliciteerd vienna en Wpaard
Hè wat balen splenius! Ja weg brengen geeft wel rust maar is wel best duur voor een heel seizoen...
Welke regio zoek je?
Ze staat in zuid-holland
Maar de plek zou dan niet uitmaken als ze maar drachtig wordt zonder al te veel dierenarts kosten.
splenius schreef:Ze is nu helaas mega hengstig zonder dat ze hengstig is gespoten![]()
Helaas is het dek seizoen over anders had ik haar nu nog geprobeerd met een andere hengst. Misschien natuurlijk dekken of onverdund.
Zo hengstig heb ik haar al maanden niet gehad
splenius schreef:Ze is nu helaas mega hengstig zonder dat ze hengstig is gespoten![]()
Helaas is het dek seizoen over anders had ik haar nu nog geprobeerd met een andere hengst. Misschien natuurlijk dekken of onverdund.
superpony schreef:splenius schreef:Ze is nu helaas mega hengstig zonder dat ze hengstig is gespoten![]()
Maar wil je het nog wel proberen?
Volgens mij zijn er zat hengstenhouders die tm September leveren.
Citaat:Maar wil je het nog wel proberen?
Volgens mij zijn er zat hengstenhouders die tm September leveren
Meestal loopt het toch sowieso tot eind augustus.
Hier het zelfde, niet dragend, besloten te stoppen, werd ze echt mega goed hengstig. Toch maar geinsemineerd afgelopen vrijdag en zondag ei al weg. Toch beetje goede hoop nu ze zelf goed op gang kwam.
Met een beetje mazzel half juli een veulen, merrie gaf de vorige twee op precies 336 dagen.