Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes aan mezelf dan zeker

AniekR schreef:Hihi ja ligt niet aan mij toch, die buikjes? En bij Roos is het misschien wat overconditie. Maar Lies en Shadylah zijn niet echt te dik ofzo.
En jouw hengstje ligt best wel in mijn straatje, alleen een paar decimeter te klein ^_^
Casarell, terugdekken bij de hengst die je dit jaar gebruikt hebt? Tja, dan zou je toch eerst moeten zien wat er uit komt
Namelijk als buitenrij-pony. Ik ben er van de week weer mee aan de slag gegaan, rondje van 10 km. Het ging echt zo goed. Knappe dame heeft eindelijk de vooruit gevonden en heeft groot gedeelte van de rit op eigen benen gelopen (ipv vastgeplakt aan in dit geval Dyonne op de fiets)
kuilen graven voor een grote merrie en kleine hengst hebben we op mijn werk ook weleens gedaan.
) kon ze niet laten liggen en ik verwacht dat het veulen een klein koppie gaat krijgen (Mams is een flinke B pony maar heeft ook een klein hoofd) dus als er dan mini halsters liggen... Komend weekend naar de appaloosa keuring om half broertjes en zusjes van mijn toekomstige smurfje te gaan bekijken.
...

(en ja ik heb ze wel echt om mee te rijden)
.
maar hierna geen fokplannen meer. Als mijn vorige veulen was blijven leven, dan was ze nu ook niet drachtig geweest.