Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rooslover schreef:Iemand ervaring met een merrie met een dikke plaat aan de onderkant vd buik, paar cm dik, begint net achter de plek van de singel tot aan de achterkant.
Dierenarts assistente dacht toch dat het de melk klier/ader is, maar dit komt meestal pas voor aan het einde vd dracht (bij onze welshjes dit regelmatig gezien). Dierenarts zélf zou mij nog bellen straks.
Mijn merrie is pas 20 april uitgerekend, maar misschien dat dit ook al eerder in se dracht voor kan komen?
ShamalArabs schreef:rooslover schreef:Iemand ervaring met een merrie met een dikke plaat aan de onderkant vd buik, paar cm dik, begint net achter de plek van de singel tot aan de achterkant.
Dierenarts assistente dacht toch dat het de melk klier/ader is, maar dit komt meestal pas voor aan het einde vd dracht (bij onze welshjes dit regelmatig gezien). Dierenarts zélf zou mij nog bellen straks.
Mijn merrie is pas 20 april uitgerekend, maar misschien dat dit ook al eerder in se dracht voor kan komen?
das oedeemkomt wel vaker voor. kan door een hernia komen als het heel acuut ontstaat en met pijn gepaard gaat. Als je er met je vinger een deukje in drukt blijft het deukje even zitten.