Bailando is inderdaad wel een leuke naam voor zowel merrie als hengst
Foto`s van mijn merrie en de hengst waarvan ze drachtig is. Merrie moet nog 4 maand tot uitgerekende datum.
mama (hier 4 maand drachtig)

Papa (Zapatero VDL)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. 2 druppels water met haar moeder.

vandaag op 256 dagen, dus nog 84 dagen te gaan en 64 tot het veilig kan komen, das komende woensdag maar 2 maanden meer 
Vandaag lekker het bos in geweest, al zag Lady overal spoken (molshopen zijn echt doodseng!) Toch nog lekker ritje gemaakt en op het einde lekker uitwaait in galop over de crossbaan op stal. Paardje blij, baasje blij
..ze is nu precies 152 dagen drachtig dus bijna op de helft!....
)

en nog een paar shetters natuurlijk
LinUnique schreef:Hoe hebben jullie het aangepakt met het rijden tijdens de dracht? Dit is voor mij namelijk de eerste keer dat ik een dracht mee maak en weet niet precies hoe en wat je kunt verlangen. Natuurlijk moet je naar de merrie kijken, zal het zelf ook aangeven wat wel en niet kan maar ben benieuwd naar enige tips..
Dustinlover schreef:DB vind rosa echt een super mooi en aparte pony zeg! zelfs met buik
Wij zijn vandaag weer de hele dag bezig geweest met de pony's en beginnen een leuke collectie met mini paardjes te krijgenen nog een paar shetters natuurlijk