Ben mezelf bij elkaar aan het proberen te rapen, was eigenlijk van plan lekker optijd te gaan rijden, maar het is nu al zo warm.. Misschien dan toch vnavond maar.....
Bubsj
Geplaatst: 15-08-09 09:34
Goeie 'smorgens, we zitten al bijna op 6 week
Hier is het wee ook fantastisch, zit met mijn toppie en met hempje aan buiten.. Jammer alleen dat ik de hele dag moet werken He nog 5 minuten voor ik weg moet
Nou heb toch even lekker gereden.. Nouran was niet vooruit te branden en daarom hebben we maar even lekker een buitenritje ingelast, en toen wou hij in eens wel lopen.. Grr.. Monster!!
haha hier ook zo'n paard dat nu in de baan als een zoutzak loopt maar een pony die dus weer het hele land door sjeest (normaal heel leuk om mee te doen maar nu te warm om een versnelling harder te gaan) en buiten wel als een debiel kan springen en piafferen. Dus vanavond nog even normaal in de baan rijden ze zal het leren om gek te doen buiten... voor straf 2x rijden. En pony maar weer onder de sproeier gezet en aflaten koelen in de box jaja kan ze vanavond weer als een gek over het land rennen... geloof echt dat die 3weken sloffen aan het inhalen is nu. Maar ik geniet er nu des te meer van.
vanmorgen naar de paarden geweest, en wat ik niet verwachte is wel zo:
Byl is drachtig!!
heel het jaar al aan het insemineren en steeds pakte ze m niet, andere hengst genomen, pakte weer niet. nog 1x konden ze insemineren, dus maar gedaan, en ja hoor, nu is ze toch nog drachtig!
dus toch nog 2 veulens volgend jaar, Sool uitgerekend op 8 maart 2010, nu 130 dagen van deze hengst Byl uitgerekend op 8 juni 2010, nu 39 dagen van deze hengst
Super dat de andere merrie ook drachtig is.. Gefeliciteerd!!
Caresse07
Geplaatst: 15-08-09 20:56
Marlinde: gefeliciteerd, gave hengsten allebei zeg
manueeltje84
Geplaatst: 15-08-09 23:30
Wet look loopt iets beter met haar nieuwe beslag! We zijn er natuurlijk nog lang niet, de weg naar volledig herstel is nog lang, maar met dit beslag (egg bar) gaat het al een stuk beter. Ben helemaal blij!
Wat een gave Hengsten marlinde!Ik vind dat duitse bloed toch altijd wel mooi hoor,bij Reflection waar Melody door gedekt is zit ook flink wat duits bloed.
Super manueeltje dat het al wat beter gaat hopen dat ze blijft herstellen. Ze moet natuurlijk ook nog wat wennen aan dit beslag dus wie weet verbeterd ze daar ook nog wat meer door als haar spieren en pezen eraan gewend zijn.
Maseike:Ziet er goed uit hoor!Hoelang hebben jullie eruit gelegen?