Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phileine83 schreef:Baudyh Ik denk dat dat zo lijkt. Nee ik begrijp welke foto’s je bedoelt (dat veulenhaar toen ze een paar weken oud was), maar ze is toch echt gitzwart geboren en dat uiteindelijk weer geworden. Ze heeft geen kopersnoet. En ze staat inderdaad als zwart in het paspoort.
[ [url=m/k0mfih.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8cfraz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanet schreef:Het is goed en tegelijkertijd beangstigend als je nog moet om zulke verhalen te lezen. Dit wil je niet meemaken, aan de andere kant is het ook goed om een beetje er op voorbereid te zijn dat het kan gebeuren.
Hopelijk valt de schade bij het veulen toch mee. Hoe is de merrie nu? Heeft die het een beetje oké doorstaan?
nieky1993 schreef:Jeetje sabbuh wat een heftige bevalling. Alsnog gefeliciteerd en hopelijk komt de kleine er gewoon door. Mocht je een ervaring willen met gelijkaardigs. Mijn eigen veulen vorig jaar zat ook vast en niet goed, ademde zelfs niet na de geboorte. Heeft toen ook ruim 3 min geduurd voor ik d'r aan de gang kreeg met ademen. En daar is alles perfect mee inorde gekomen. Hopelijk kun je dus na die 72u met een gerust hart genieten.