Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vulina schreef:Knolselder schreef:Ik vind ondertussen elke kleur wel wat hebben. Maar ik droom wel van zwart met witte benen en bles!
Ik droom mee
al kan dit alleen smokey black zijn deze keer en bont, dus vier witte benen, een schoudervlam en een kol met sneb graag
ik vind het leuker ze eerst te zien uitgroeien ook wat betreft karakter en dan pas te beslissen wie me het beste ligt.
en bij Armanda hoop ik op een bruin hengstveulentje (heb niet echt een voorkeur voor een geslacht, maar om te rijden zijn ruinen vaak wel iets makkelijker), het liefst ook met een blesje of kolletje. Helemaal bruin vind ik vaak minder sprekend

:’) (dat worden vast 3 hengstjes na deze uitspraak
) Chantalll schreef:Lieve Sint,
Heeeeeeeel graag zou ik 2 merrieveulens willen in 2018 1 palomino en 1 bruin .... 4x wit ... bles of kol ... maakt niet uit ...
Niet te veeleisend toch
Beste sint hier graag van Mierela 1 valkje met of 4x wit of 4 zwarte benen mooi kol erop en voor Lillyfee wil ik graag een kopie van haar dochter van dit jaar
twijfel alleen nog een beetje of ik een schot tussen twee stallen uit haal of dat ik het zo laat.
draaakje schreef:Hihi, sinterklaas krijgt het nog druk o.
Ah super fijn dat de baby van Vien het goed doet. Lijkt me wel een mooi gezicht zo verder in de dracht. De reden van de onzekerheid die je had is minder, anders zou het een soort pret-echo zijn.
en allemaal merries graag
zou leuk zijn als iedereen krijgt wat die wil.