[HK] Het Dikke Buiken Topic 2018

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:16

nou... als ik zou mogen kiezen, dan zou ik van camille graag een valkje met blauwe ogen willen, en dan mag ze haar sooty zelf houden :)

Luna2006

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:24

Bij marley heb ik 25% kans op een vos, vosbont , reddun of reddun bont. Komt dus sowieso een "rode" uit.
Ook mijn hengstje is van basiskleur een vos. Hij is ook bont en wacht met spanning op de kleuruitslag eant hij kan ook splash zijn dankzij zijm 2 blauwe ogen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:51

Knolselder schreef:
Ik vind ondertussen elke kleur wel wat hebben. Maar ik droom wel van zwart met witte benen en bles!

Ik droom mee <3

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 12:35

Lieve Sint,

Heeeeeeeel graag zou ik 2 merrieveulens willen in 2018 1 palomino en 1 bruin .... 4x wit ... bles of kol ... maakt niet uit ...

Niet te veeleisend toch :D

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:01

Als ik maar merries heb, maakt de kleur me echt niets uit

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:22

fokfanaat schreef:

:') bijna onmogelijk :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:52

fokfanaat schreef:

Jij had tot nu toe steeds hengsten toch? Ik juist merries, maar jij hebt wel een stuk vaker gefokt geloof ik

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:20

eigenlijk maakt mij het niet uit wat het wordt ik heb mischien liever een merrie om eventueel mee te gaan fokken maar als mijn dochter er mee gaat rijden is een hengst makkelijker tenminste na het ruinen dus allebei hebben voor en nadelen

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 16:07

Vulina schreef:
Knolselder schreef:
Ik vind ondertussen elke kleur wel wat hebben. Maar ik droom wel van zwart met witte benen en bles!

Ik droom mee <3

ik ook <3 <3 <3 <3 al kan dit alleen smokey black zijn deze keer en bont, dus vier witte benen, een schoudervlam en een kol met sneb graag _/-\o_ :')
Kleur speelt niet zo een grote rol eigenlijk voor mij, sowieso wordt het een crèmekleur, enkel of dubbel verdund, alleen zou ik graag een hengstje hebben, dus fokfanaat jij mag de merrie's hebben deze keer ;)
al heb ik een sterk gevoel dat ik deze keer weeral een merrie ga krijgen :')

ik vind vos de minste kleur en niet speciaal omdat ik het niet mooi vind maar omdat de western bezaaid is met vossen en dus ook minder verkoopbaar, merk ik. Allez als ik het ooit over mijn hart krijg een veulen te verkopen natuurlijk. :P ik vind het leuker ze eerst te zien uitgroeien ook wat betreft karakter en dan pas te beslissen wie me het beste ligt.

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 16:57

Zo leuk hé, dromen over de toekomstige veulentjes :o

Ik hoop bij Beau op een bruin merrieveulentje liefst met een blesje of kolletje <3 en bij Armanda hoop ik op een bruin hengstveulentje (heb niet echt een voorkeur voor een geslacht, maar om te rijden zijn ruinen vaak wel iets makkelijker), het liefst ook met een blesje of kolletje. Helemaal bruin vind ik vaak minder sprekend :o

Gisteren het bericht ontvangen dat de foto's van mijn ouder paard klaar zijn. Van het weekend ga ik er ff voor zitten om te kiezen welke ik op origineel formaat wil :)

Dit was wel een bijzonder moment .... het zal de laatste keer zijn dat ik op haar rug heb gezeten en dat is dan ook nog vastgelegd <3

Afbeelding

Afbeelding

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 17:25

Moratoetje, mooie fotos zeg!! Vooral die eerste vind ik erg mooi :j

Fotsy, whahahaha :’) graag smoky black met dit, dit, dit en dit... verder geen wensen qua kleur hoor :’) hihihi

Hier sowieso twee met creme en 1 zonder creme, dat staat vast. Verder hoop ik stiekem wel dat Jupi haar dun-gen eens door geeft... maar eigenlijk heb ik meer voorkeur voor geslacht... 3 merries graag dit keer :o :’) (dat worden vast 3 hengstjes na deze uitspraak := )

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 18:10

Chantalll schreef:
Lieve Sint,

Heeeeeeeel graag zou ik 2 merrieveulens willen in 2018 1 palomino en 1 bruin .... 4x wit ... bles of kol ... maakt niet uit ...

Niet te veeleisend toch :D

Als we dan toch bezig zijn <:) Beste sint hier graag van Mierela 1 valkje met of 4x wit of 4 zwarte benen mooi kol erop en voor Lillyfee wil ik graag een kopie van haar dochter van dit jaar :') :D <3
Het maakt me dan weer niet uit of het merrie of hengst zal zijn.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 18:13

Vien is weer helemaal goed gekeurd en baby ook prima in orde. Lag ons aan te staren op de echo .

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 18:15

bedankt allemaal, ja beebs groeit straks op in een mooi huis :) twijfel alleen nog een beetje of ik een schot tussen twee stallen uit haal of dat ik het zo laat.

Haha bij mij heeft de Sint maar 1 taak; volledig zwart alstublieft :D

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 18:20

droversrun schreef:
bedankt allemaal, ja beebs groeit straks op in een mooi huis :) twijfel alleen nog een beetje of ik een schot tussen twee stallen uit haal of dat ik het zo laat.

Haha bij mij heeft de Sint maar 1 taak; volledig zwart alstublieft :D

Hahahhaa...ja bij mij ook....volledig zwart graag <:)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 20:20

Hihi, sinterklaas krijgt het nog druk o.

Ah super fijn dat de baby van Vien het goed doet. Lijkt me wel een mooi gezicht zo verder in de dracht. De reden van de onzekerheid die je had is minder, anders zou het een soort pret-echo zijn.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:07

draaakje schreef:
Hihi, sinterklaas krijgt het nog druk o.

Ah super fijn dat de baby van Vien het goed doet. Lijkt me wel een mooi gezicht zo verder in de dracht. De reden van de onzekerheid die je had is minder, anders zou het een soort pret-echo zijn.

Was wel apart ja, al konden we alleen buik en hoofdje zien. De rest lag te diep. Volgens mijn bijrijdster is het een hengst, echte man, als je hem nodig hebt issie er niet .... :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:29

Haha _O-

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:39

Leuk al die kleur-wensen...

Voor mij graag een zwarte met flink wat Sabino, liefst meer stekelharig dan moeders. Mocht het een vos worden dan graag net zo als mijn merrie sabino en sooty.
Verder ben ik bescheiden, een slurfje hoeft niet voor mij.

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:41

Mooi dat baby-vien het goed doet!

En grappig om te lezen wat iedereen wenst. Ben benieuwd wie er krijgt wat ie wil :)

Ik vind eigenlijk alle kleurkansen mooi... Verreweg meeste kans op valk, maar palomino en smokey black vind ik ook heel mooi.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:09

Valk vind ik ook echt gaaf! Maar weinig KWPN hengsten met verdunningsfactor....en wat er is vind ik niet geschikt voor mijn merr.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:11

Toch veel mensen met leuke kleurkansen!

Hmmm als ik even heel kieskeurig mag zijn, graag een smoky grullo splash/frame overo, dunalino overo en perlino overo :P en allemaal merries graag :P :+

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:14

Oh die wil ik ook wel Tinniie! Alleen 0,00% kans op _O-

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:17

Gelukkig twinklebel

Ja daarvan heb ik meer geluk, heel veel kleuropties bij de hengsten.
Ben ook al op zoek naar hengst voor nieuwe merrie, moet goed papier en kleur hebben, gelukkig zijn er wel redelijk wat hengsten in de quarters.

Hopelijk brengt de sint jullie wensen. _/-\o_ zou leuk zijn als iedereen krijgt wat die wil.

Ik ben al drie keer op mijn wenken bediend geweest, echt perfecte bestellingen afgeleverd.
Mijn merrie haar buik eens gefilmd en beebje is nog minimaal maar voor mij duidelijk aanwezig.
https://youtu.be/6RwJJY6md-Y
In tegenstelling tot jullie nette buikjes is mijn merrie een hangbuikvarken :P

Afbeelding

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:17

dan wil ik muisgrijs hahaah zal wel schimmel worden dan maar wel zo lang mogelijk grijs