Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan wordt ze gedekt met Pippins Pride
wat goed zeg, is je ook zo gegund want ook jij bent net als lovelyn en anniekslijk niet gespaard gebleven en al dikke pech gehad
verslavend is het he
MarijeR schreef:FF, bij de mini's denken ze volgens mij zolang ze niet omvallen dan is de foto goed

Dit jaar was Pippin niet beschikbaar voor de fokkerij i.v.m. de sport, maar ook nog niet gehoord dat hij volgend jaar wel weer dekt. Zou hem nog wel een keer bij Roos (de Now Or Never) willen gebruiken. Wát een plaatje. Bij Lies is hij alleen te groot vrees ik.
AniekR schreef:MarijeR schreef:FF, bij de mini's denken ze volgens mij zolang ze niet omvallen dan is de foto goed
Om het risico op blessures zo klein mogelijk te houden laten ze de fotograaf (of photoshop) al het werk doen, paardjes mogen gelukkig lekker stevig op 4 benen blijven staan!![]()
![]()
Maar erg knappe combi's weer, Marije, maar as usual...

dat vermindert met de jaren, als de tanden groeien en slijten.
het wordt haar eerste veulen. Lady is zelf ook bij mij geboren en haar moeder is er ook nog (21 jaar)
Kabayo schreef:Prachtige fotos knolselder , heb alleen persoonlijk niks met minis
Wij hebben persoonlijk niks (meer) met grote paarden, maar in het DBT topic zit nou eenmaal iedereen met alle rassen door elkaar. Ik ga toch ook niet elke keer op iedereen met grote paarden reageren dat ik er niks mee heb?! dat zou ik niet zo aardig vinden... En bovendien kan ik alle rassen wel waarderen, al heb je natuurlijk met het een wellicht iets meer dan met het ander, dat is maar goed ook, anders hadden we allemaal dezelfde paardjes lopen