sjonge rianne, wat een knappe bijleespost, petje af hoor, ik ga dat zelf niet doen haha, spring er telkens even tussen, kan het echt niet bijhouden allemaal, maar anouk schiet lekker op, uiertje is ook al aardig vol, wanneer is ze ook weer uitgerekend?
Wauw Rianne wederom respect voor je bij lees post Anouk d'r uier vult ook al goed! Ben benieuwd wanneer ze gaat.
Jolandje, wat is het toch een lekker ding
Cynthia dat lijkt me ook frustrerend als ze altijd zo overdraagt Aan de andere kant weet je het en kan je je er toch op instellen. Maar je kijkt toch naar die datum toe.... Hopelijk dit jaar een grote verrassing en gaat ze eerder
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-03-16 17:05
Cynthia, Neon staat voor 10 mei, maar ik verwacht ook een paar daagjes langer in ieder geval. Vorig jaar is de eerste keer in mei geweest dat ze voor de 340 dagen ging (339). Anders tussen de 341 en 352 dagen.
En ja ik mag niet jaloers zijn, heb al zo'n mooie kerel gekregen mijn excuses Nu hopen dat hij snel wat knuffellbaarder wordt. Als ik in het topic van Gentle kijk en ik zie dat Cl hem gewoon kan knuffelen en dat hij op haar schoot slaapt... Aaargh waarom moet Furioso zijn naam toch eer bewijzen? Hij spartelt en sputtert als een gazellejong Alleen heel af en toe kan ik hem snel even kroelen voor hij er weer vandoor sjeest
Ik denk dat hij schimmel wordt omdat: 1. Beide ouders schimmel zijn (mama bruingeboren vliegenschimmel en papa zwartgeboren appelschimmel) 2. Hij nu al heel erg donker is, wat je vaker ziet bij schimmels blijkbaar. 3. Ik hier en daar al een klein wit haartje in zijn vacht heb gevonden.
Ooh Anouk heeft een uier in hartjesvorm Ze is ook echt dik Zo'n korte beentjes en dan zo'n buik
Laatst bijgewerkt door Crines op 29-03-16 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh dat valt opzich nog mee maar toch vind ik het veel te lang. Ben om 12 uur begonnen ongeveer en rond half 3 ben ik even gestopt half 4/4 weer begonnen ofzo best lang dus
@noisy dankjewel! Heb het al even gelezen heel apart
Hier loopt al langer mee. Anouk wordt echt een koe qua uier dus dit is niet genoeg vrees ik. Maar blijf wel wat langer op stal. Ff lekker tuttelen en kijken hoe ze zich gedraagt. Tot nu toe is ze nog rustig.
Hier dag 349.. DA heeft gisteren gekeken vond dr nog niet week genoeg op dr bips tja dan maar op naar dag 350!! Ze wacht vast op t mooie weer a.k weekend! Gefeliciteerd allemaal met de mooie veulens! En sterkte met de gebroken nachten!
astriidj
Geplaatst: 29-03-16 19:05
Haha Crines als je 'm vergelijkt met PRE's kan ik inderdaad voorstellen dat je 'm iel vind, die hebben ook zulke speknekkies! Maar de hals van mijn merrie komt wat diep uit de borst, dus denk dat hij haar hals wel verbeterd, foto. En nog twee filmpjes tijdens de show op de hengstenkeuring filmpje 1 en filmpje 2
Veulentje gaat hier gewoon 's nachts naar binnen (maar de merrie staat normaal gesproken ook altijd 's nachts binnen). Halstertje nog geen ervaring mee, maar lijkt me inderdaad ook een heel gevecht.
Pandakaas gefeliciteerd Heeft ze inmiddels al wat gedronken? Hoop dat het snel goed komt!
Hahaha pretty! Wat een boefje!
Rianne wat een bijleespost Begint ook spannend te worden bij jou!
Wat lief jolandje! Blijf maar spammen hoor!
Cynthia82 jeetje wat wordt jouw geduld op de proef gezegd.. hoop niet dat ik nog zolang moet wachten.
En pol1 nog niks?? Hoop voor je dat ze het er dan dit weekend maar uit gooit!
De volgende keer copy / paste ik gewoon jouw post Rianne. Ben ik ook ineens klaar. Wat ik doe is op de computer 2 schermen naast elkaar en dan scrollen en typen in de andere. Ben je best snel! Denk dat jij echt knippen/plakken moet doen van elke quote steeds. Als jouw veulen geboren wordt verdien je alleen al van iedereen een quote om te feliciteren omdat jij echt niemand over slaat hahaha
Toch al wel een flink uiertje Rianne! Echt respect voor jou bijleesposten, ik vind het ook altijd leuk om ze nog eens te lezen En idd ik vind ook dat jij zoiezo van iedereen reacties moet krijgen