Zit me af te vragen of hij ook niet kan voor een hengstje
want dan hoef ik verder mijn hersens niet meer te breken
neeee ik ga hem niet vertellen hihihi
iwaya gefeliciteert jullie zijn er bijna!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zit me af te vragen of hij ook niet kan voor een hengstje
want dan hoef ik verder mijn hersens niet meer te breken
) Dankzij de hulp van jullie ben ik eruit! 

Wij wonen aan een vrij rustige straat dus zijn weinig verkeer tegen gekomen (2 auto's maar). Ik denk dat we toch een km of 3-4 gelopen hebben. En ze schrok maar 1 keer... van een eend/watervogel in het kanaal die opeens weg vloog
Wandelen ga ik nu dus vaker doen. Eens zien of ik een leuk rondje kan vinden waar we een uurtje over gaan doen ofzo. Komt ze toch een beetje aan haar dagelijkse beweging.
twinkel schreef:Kun je bij jullie mooi buiten rijden? Als wij straks in Duitsland wonen kunnen we vanaf ons huis het bos in.... Prachtig en reuzeleuk natuurlijk.
Bij mij zijn het vooral lange en rechte wegen met zeer brede bermen (gemidddeld zo'n 1.5-2 m. breed). Hier en daar een stukkie bos met zand/tractorpad. Ik woon in een (voormalig) veengebied dus veel lange en rechte wegen en veel landbouwgrond. Ik vermaak me wel met Fayette want ik rij toch altijd alleen en ik ben al lang blij met deze brede bermen. Is nog weer eens wat anders dan die in NL 
Daar kun je echt uuuuuren door het bos heenzwerven zonder steeds dezelfde paadjes te hoeven nemen. Als Fayette haar veulen straks afgespeend is ga ik denk regelmatig met haar naar hun toe. Nu 'behelp' ik me met hun Tinkers
gaat ook al best snel dan. ik hoef er nu nog 72... als je er nog 150 moest lijkt 72 heel weinig, maar nu is het toch best veel
flettie schreef:@ MarijeR: hoe staat het met de sticky tits van Macy?

We dressuren ook nog wel, maar dat is echt heel minimaal, maar zolang ze het nog leuk blijft vinden, gaan we lekker zo door!! En verder kleine buitenritjes als de bak bevroren is, of gewoon een klein stukje door het bos. Lekker rustig aan dus! 
) Vandaar dat ik belangrijke dingen op papier zet