Dat is een interesant iets ga me daar ook eens over inlezen
Ok doe voornamelijk camera turen en heb vaak wel door wanneer ze gaan beginnen maar alsnog extra zekerheid is wel fijn
Kiki
Heerlijk dat het stappen nog kan. Het wandelen in de bak vinden ze hier ook stom ze zijn meer van de actie

Leuk de clicker ik denk dat onze dame dat ook leuk zou vinden die is heel erg voedsel georiënteerd

Goldenarrow
Geen nieuws goed nieuws dus

Veronique
Dat is zeker een mooi uitzicht

Am horses
Ze zien er goed uit.
Lucia
E3n grastuin kan drachtig lijken een dracht kan er uit zien als iets vol daar is zo weinig van te zeggen. Het is zo verschillend per paard dan zou ik eerder een dierenarts vragen om d'r te onderzoeken heb je gelijk meer duidelijkheid
Tinnie
Mooi plaatje zometeen de sneeuw

Ciara lady
Ik heb ze zelf nooit geschoren maar ken wel meerdere merrie die voor de keuring aan geschoren werden die drachtig waren dat was niets anders dan een gewone merrie. Je zit alleen met het deken en het bevallen en met het veulen. Dat is wel een heel gedoe zeker omdat ze dan ook echt geen vacht hebben kun je hem niet aflaten als het kouder is. Ik zou dan ook kiezen voor onder de buik en hals scheren en de rest laten.
Hier is onze dame begonnen met het opschonen van de uier zoals ik dat altijd noem de eerste kleine stopjes gaan eruit dus de melk fabriek word gestart

Ze is extra knuffelig zeker veel meer dan dan de vorige keer zal het dan toch een merrie zijn