.Ook al aan het nadenken over volgend jaar dekken. Dit jaar met van Gogh gedekt in de hoop een leuke allrounder te fokken voor mezelf. Als we komend jaar weer gaan dekken zou het wel voor de verkoop zijn. Zouden jullie een dressuurhengst of een springhengst aanraden in dat geval?
Merrie is een negro x alfonso (springpaard), Heeft internationaal eventing gelopen en m springen en m2 dressuur. Is een makkelijk te rijden dressuurpaard, maar geen bewegingswonder. ze heeft al eerder een veulen gehad van Dettori, dat was een mooi hoogbenig dier. Gaat om de merrie uit dit topic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1954412&p=99597670&hilit=Cadanza#p99597670
En nu al combinaties voor 2020, jeetje zeg
Wij zitten hier pas op 125 dagen, nog zo'n 7 maanden geduld
Heb zojuist ergens gelezen dat het veulentje nu ongeveer 22 cm groot zou zijn en zo'n 1-1,5 kilo weegt, dat vond ik al best veel!
(en t jonge spul pyrantel) 

vandaag wel even aan de longe gehad en dat ging prima ik heb mezelf nu ook voorgenomen dat ik er niet perse op “moet” en haar gewoon lekker van de grond laat werken en als ik echt even graag erop wil gewoon even een rondje te gaan stappen...