Een schimmel vind ik ook zeker heel mooi. Maar wel eentje die dan ook mooi wit is.
Marley is al een mooi rond bolletje. Is ook al 185 dagen drachtig. Gaat snel!
Fotsy
Geplaatst: 07-11-17 16:19
ik ben geen schimmelfan , maar de tussenfases zijn wel heel erg mooi en als ze heel laat wit worden ook, vind het alleen een beetje jammer als je ook met kleur fokt natuurlijk maar dat vind ik van de sooty soms ook op mijn merrie's
mijn merrie haar stand is 3-0 voor de merrieveulens
gaat goed murosch, binnenkort ga ik ze definitief scheiden
MDWStables
Geplaatst: 07-11-17 16:33
Mijn ouwe, hier op 30 jarige leeftijd;
Nu is hij wat minder schoon
Op een of andere manier weet mijn witte nattigheid en modder ook zeer te waarderen
Wow schimmel invasie! Ik hou echt van schimmels vooral als ze van die mooie donkere manen hebben Ach lillyfee kan bijna door voor schimmel zo wit is ze kwa palomino kleur..
Nicole
Geplaatst: 07-11-17 20:14
Hier op dit moment 156 dagen drachtig, ze is vooral heel dik en rond en geniet van Hollands welvaren Nu ook maar al de aller eerste buik foto's gemaakt voor dit jaar.
Zijaanzicht lijkt het mee te vallen..
Maar schijn bedriegt want ze is echt tonnetje rond haha
Onderaanzicht
Donderdag Lilly Rose naar de opfok brengen
suffie
Geplaatst: 07-11-17 21:36
Komt Lilly ook naar Aalten? Zag vanmorgen nog een wit spook buiten lopen
Wat een boel schimmels inderdaad! Ik kan schimmels op zich wel waarderen, maar heb voor mezelf toch liever een ander kleurtje. Ik ben dan meer van de wildkleuren (en dan ook nog liefst in bont).
Wat een mooie buikjes al allemaal! Wij tikken vandaag ook de 180 dagen aan
Om bij te springen in het schimmel gesprek.. Ze kunnen zeker wel mooi zijn, maar mijn voorkeur gaat toch wel naar bruin maar dan wel met witte aftekeningen!
Laatst nog even voor t eerst in tijden een rondje zonder zadel gestapt op mijn dikkert