Heb geen flauw idee wat je bedoeld met "Rain 2" trouwens...
(was vergeten hierop te reageren, sorry) Rain was die merrie die afgelopen november zou bevallen, maar waarvan in maart nog steeds geen veulen ter wereld was gekomen . En toch, dat topic op Marestare bleef maar doorlopen...
Zal even een stukje uit het Tinkertopic copieeren: Pffff ben ik even geschokken vanmorgen.. Ik ging om 7 uur Ciara naar buiten doen, om daarna naar mijn werk te gaan, tref ik haar liggend aan in de stal. Zwaar kreunend, persend en naar haar buik kijkend.. Kling stond helemaal open, maar stak nog niets uit... Daar sta je dan, alleen, zonder telefoon, betadine etc, en klaar om te gaan werken. 'Nee niet nu' dacht ik nog, ondertussend bedenken hoe alles op te lossen. Ik heb denk een minuut of 2 staan kijken, toen ze opeens in haar sokken begon te bijten (je zou maar jeuk hebben). Dat klopte niet helemaal in het 'ze gaat bevallen' plaatje. Ik voel eens goed, en verdomd ze is ook helemaal niet warm ofzo. En ook haar uier was rustig. Klein monster! Ik heb haar op laten staan, naar buiten geschopt, en daar ging mevrouw lekker gras staan eten... Sta ik me daar druk om te maken?!
Toen ik net thuis kwam meteen gekeken natuurlijk, en uier lijkt er nu wel zo goed als klaar voor (heb ik dat al niet eerder gedacht?? ) en volgens mij zag ik weer een paar kleine waspuntjes. Dus wie weet vannacht.. Nu mag het, vakantie is nu begonnen