Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Didoo schreef:miekjuhh66 schreef:Wat een verschrikkelijk verhaal, heb met de rillingen over mn rug alles doorgelezen. Het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte, voor jou en voor de merrie. Wat vreselijk lijkt het me om na zo veel onzekerheid ook nog slecht nieuws te krijgen. Nogmaals heel veel sterkte.
wat ongelofelijk kanp trouwens dat iemand (Danae) zo precies kan zijn geweest..
Daar hoef je geen reader voor te zijn hoor
Waren meer mensen die het zo dachten (waar onder ik) (En ik ben absoluut geen reader)
En ts; dit soort dingen gebeuren gewoon
Had net zo goed op stal gebeurd kunnen zijn.
Je hoeft je niet eens te verdedigen!
Sita_ schreef:sigrid1182 schreef:vol ongeloof lees ik dat TS niet beter op haar drachtige merrie heeft gepast....
je kan alleen een merrie buiten laten bevallen als je er elke seconde bij bent....anders gewoon in de box....
ik begrijp niet als je fokt, geld investeerd, 11 maanden wacht....
je dan op het moment supreme niet beter op let....
Het is helaas een harde les voor TS....
wens haar uiteraard wel sterkte, maar begrip heb ik er niet voor....
Waar haal jij in hemelsnaam het lef vandaan om zoiets te zeggen!
De TS zal echt niet de eerste en zeker niet de laatste zijn wiens veulen in de sloot rolt na de bevalling. Dit soort gebeurtenissen gebeuren helaas maar al te vaak..
Danae schreef:Didoo schreef:
Daar hoef je geen reader voor te zijn hoor
Waren meer mensen die het zo dachten (waar onder ik) (En ik ben absoluut geen reader)
Equote]
Had je de plaats er ook uitgepikt dan??? 300 meter verderop bij de bocht tegen de kant aan??? Ik heb daar verder niemand over gehoord in het topic??? Jammer, want TS had best wat meer informatie kunnen gebruiken in dit geval...
Shirley_ schreef:Ik heb een brok in mn keel..
upperlady schreef:ik zal ook meteen uitleggen waarom ze buitenstaat, ze werdt helemaal gek binnen! ik had haar binnen staan met haar beste vriendinnetje maar ze was al een paar weken aan het weven, kribbenbijten, slaan. ze moést er gewoon uit. en de nacht datr ze eruit ging gebeurde dit...
miekjuhh66 schreef:Didoo schreef:Daar hoef je geen reader voor te zijn hoor
Bedoelde eigenlijk meer kwa plaats.. (denk aan het berichtje waarin gevraagd werd of er een bocht in het weiland was enzovoorts)
[edit]zie net dat Danae zelf al had gereageerd..
dasj_02 schreef:Shirley_ schreef:Ik heb een brok in mn keel..
je bent vast niet de enige
upperlady schreef:de merry heeft het veulen niet gezien. de staleigenaar zou het verder afhandelen. ik wil er ook niet bij zijn als het uit het water getrokken wordt. ik wil alleen weten of het een hengstje of een merry was...
upperlady schreef:neej ik wil geen foto van een dood veulen, erg hard gezecht. maakt het verwerken moeilijker voor mij
upperlady schreef:neej ik wil geen foto van een dood veulen, erg hard gezecht. maakt het verwerken moeilijker voor mij